کد خبر: 954940
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه
بیانیه گام دوم انقلاب از قلم مقام معظم رهبری به مثابه بازخوانی و ترسیم مجدد نقشه مهندسی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته و آینده انقلاب و نظام اسلامی در جهان بشریت است.

بیانیه گام دوم انقلاب از قلم مقام معظم رهبری به مثابه بازخوانی و ترسیم مجدد نقشه مهندسی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته و آینده انقلاب و نظام اسلامی در جهان بشریت است.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده بزرگ داشته شد و این شعار مورد تقدیر بزرگان دینی و سیاسی کشور از جمله شخص مقام معظم رهبری قرار گرفت و این موضوع حکایت از گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی و چشم انداز و افق امیدوار کننده آن دارد.

مقام معظم رهبری به‌عنوان سکاندار و فرمانده معظم این انقلاب و نظام اسلامی، به قلم مبارک بیانیه‌ای را تبیین فرمودند که هم علت افتخار به گذشته نظام اسلامی را ترسیم و هم امید به آینده روشن انقلاب اسلامی را در دل‌ها زنده کردند.

در تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب تمام اقشار جامعه بصورت جدی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند؛ جامعه نخبگان و عالمان به نوعی و جامعه دانشجویان و دانش‌آموزی به نوعی و طلاب و روحانیون و حوزه‌های علمیه و عموم مردم لزوما همه باید آگاهینه و عالمانه در صحنه باشند تا هم افتخارات نظام و انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه بصورت ملموس بیان و در زندگی مردم محسوس شود و هم نقشه راه آینده امیدوار نظام و انقلاب اسلامی برای آحاد مردم تبیین و همه فهم باشد و در این عرصه همه کسانی که در جغرافیای نظام اسلامی زندگی می‌کنند باید حضور فعال و عالمانه داشته و خود را موظف به ایجاد بسترهای لازم برای تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه بدانند.

با توجه به برداشت‌های مختلف و سلایق مختلف، بر جامعه نخبگانی لازم است بصورت جدی‌تر و همه جانبه برای ایجاد فهم مشترک و برنامه‌ریزی موثر در جهت تحقق اهداف بیانیه حضور داشته و گام بردارند تا افراط و تفریط در فهم بیانیه پیش نیاید.

از الزامات دیگر در تبیین بیانیه، مطالعه ابعاد شخصیتی و زندگی سیاسی شخص مقام معظم رهبری است که با تمام رهبران دینی جامعه بشری متفاوت بوده و جزء بی نظیرهای جهان اسلام است؛ مجتهدی عادل و جامع الشرایط و سیاس که در سال‌هایی که نظام اسلامی را رهبری نموده تمام محاسبات و فرمایشاتشان محقق شده و امروز شخص ایشان مایه یأس و ناامیدی در جبهه استکبار و جهان غرب و دشمنان انقلاب اسلامی و مایه امید و سرزندگی در جوامع اسلامی است.

یادداشت از حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر