کد خبر: 954910
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
فرمانده سپاه عاشورا
فرمانده سپاه عاشورا به وجود معادن مختلف در شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: باید فکری به معادن شهرستان ورزقان کرد، متاسفانه معادن شهرستان ورزقان خام فروشی می شوند که برازنده جامعه ما و استان آذربایجان شرقی نیست

سردار عابدین خرّم در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ورزقان اظهار داشت: صهیونیست‌های غاصب و کودک کُش، روزگاری با غرور و تکبّر رویای نیل تا فرات را در ذهن خود ترسیم می‌کردند اما به برکت جافشانی‌ها و ایثارگری‌های جبهه مقاومت امروز بجایی رسیده‌اند که دور تا دور خود را دیوار بکشند.

وی افزود: با وجود فشارهای پیاپی و متراکم دشمن در طول چهل سال انقلاب اسلامی، به فضل الهی و مجاهدت مردم، دشمن همواره شکست خورده و تمام توطئه‌های دشمنان علیه کشور، توسط مردم به شکست منتهی شده است.

خرّم راز و رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را پیوند امت با ولایت دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با تبلیغات رسانه‌ای و روانی می خواهند روحیه انقلابی و استقامت مردم را هدف قرار دهند و تضعیف کنند.

فرمانده سپاه عاشورا به اهمیت روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری مسئولان اشاره کرد و افزود: مسئولان اگه روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند حتما در خدمت به کشور و مردم موفق خواهند شد اما اگر روحیه اشرافی‌گری و سازش داشته باشند از خدمت به مردم دور خواهند شد.

وی با تاکید بر وحدت و اتحاد بیشتر مسئولان و مردم گفت: امروز باید کاملا هوشیار و هوشمند بود و نباید عملیات تبلیغاتی و روانی دشمنان را باور کرد.

سردار خرّم در ادامه به وجود معادن مختلف در شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: باید فکری به معادن شهرستان ورزقان کرد، متاسفانه معادن شهرستان ورزقان خام فروشی می شوند که برازنده جامعه ما و استان آذربایجان شرقی نیست.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: چرا باید خاک منطقه ورزقان را بفروشند؟ اگر از معادن شهرستان ورزقان درست و اصولی بهره‌برداری شود یکی از سرمایه‌های اصلی و پایدار استان خواهد شد و کل استان از پتانسیل این معادن منتفع می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر