کد خبر: 954897
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهار محال و بختیاری
چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال و بختیاری با شعار «قرآن روح جانبخش زندگی» با حضور مسئولان استانی و جمعی از غرفه‌داران افتتاح شد.

جواد کارگران 22 اردیبهشت‌ماه در این آیین، اظهار کرد: در سه سال گذشته نمایشگاه به واسطه حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شد اما متاسفانه امسال تقسیم‌بندی صورت گرفته و تنها به ۱۵ استان اجازه برگزاری نمایشگاه در سال جاری داده شده بود که به علت ضرورت برپایی نمایشگاه در استان،  این دوره از نمایشگاه با بودجه استانی افتتاح شد .
وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن امسال با امید اینکه ادارات قرآنی فعالیت‌های خود را در این ماه بیشتر در معرض دید قرار دهند افتتاح شد، افزود: انتظار می‌رفت ادارات بیشتری در این نمایشگاه شرکت داشته باشند اما با همکاری همین ادارات و موسسات نیز توانستیم این نمایشگاه را به مرحله افتتاح برسانیم .
کرگران ادامه داد: چهارمین دوره نمایشگاه با ۵۵ غرفه و بیش از پنج هزار کتاب و نرم افزار از امروز به مدت یک هفته همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به هدف از برگزاری نمایشگاه بیان کرد: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، بهرمندی مردم از قرآن، راهیابی قرآن به زندگی مردم و نشر قرآن در جامعه از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است که انشالله ما نیز سهمی در انتشار و نشر قرآن در جامعه داشته باشیم .
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه با فعالیت‌های جنبی از جمله نمایشگاه آثار هنری تجسمی در زمینه قرآن با ۳۵ اثر فاخر در زمینه خوشنویسی، نشست‌های تخصصی علوم قرآنی، زیارت مجازی امام رضا(ع)، کارگاه سبک زندگی اسلامی و کارگاه حفظ قرآن همه روزه از ساعت ۱۸ در خدمت هم‌استانی‌های عزیز خواهد بود .
به گزارش ایسنا، در چهارمین دوره از نمایشگاه غرفه‌هایی همچون غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) چهارمحال و بختیاری، غرفه حجاب و عفاف، غرفه هشت بهشت، غرفه دارالقرآن فرخشهر، غرفه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع ) ، غرفه صنایع دستی و تابلو فرش، غرفه آستان قدس رضوی، غرفه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ... آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر