کد خبر: 954866
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
راز عبور زوج اینستاگرامی از فیلتر حراست صداوسیما بی‌جواب ماند
به رغم وعده تلویزیون درباره توضیح پیرامون دعوت از یک زوج اینستاگرامی که ویدئویی از رفتار غیراخلاقی‌شان در فضای مجازی منتشر شده است، برنامه «هزار راه نرفته» بدون هیچ توضیحی روی آنتن رفت.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: وابستگی بیش از حد تلویزیون به فضای مجازی باز هم کار دست برنامه‌سازان تلویزیونی داد. جذابیت دعوت از افراد شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی برای نشستن جلوی دوربین تلویزیون، همان زمانی که باعث شد تا استندآپ کار‌های اینستاگرام یک شبه ره صد ساله شهرت را طی کنند، این بار هم باعث شد تا آبروی صداوسیما وجه‌المعامله دیده شدن یک برنامه کم‌فروغ تلویزیونی شود.
برنامه «هزار راه نرفته» که از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود و مباحث اجتماعی را دنبال می‌کند، اقدام به دعوت از یک زوج «اینفلوئنسر» کرد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه داشتند. در این برنامه آن زوج به زندگی مشترکی که به تازگی آغاز کرده‌اند و مشکلاتشان پرداختند. با پخش این قسمت از برنامه «هزار راه نرفته» ویدئویی با حضور آن دو نفر در یک مجلس غیراخلاقی و با سر و وضع نامناسب منتشر شد. صفحه مجازی این زوج نیز که دارای تصاویر خارج از عرف جامعه بود سؤال‌ها را درباره چرایی دعوت از این افراد به یک برنامه تلویزیونی دامن زد.
به دنبال اعتراض‌ها به صداوسیما درباره اینکه چطور این افراد با سبک زندگی خارج از چارچوب‌های هنجار‌های جامعه به رسانه ملی دعوت می‌شوند، روابط عمومی «هزار راه نرفته» اعلام کرد تهیه کننده این برنامه قرار است توضیحاتی را درباره مسائل رخ داده بیان کند؛ اتفاقی که رخ نداد.
از سوی دیگر این زوج با انتشار ویدئویی مدعی شده‌اند تصاویر پخش شده از آن‌ها به دوران قبل از حضور در تلویزیون بازمی‌گردد. خبرگزاری فارس با رد این ادعا می‌نویسد: «خبرنگار فارس با مراجعه به صفحه شخصی این زوج، مشاهده کرد که با وجود انتشار پست و استوری جدید درباره حواشی شرکت آنان در برنامه «هزار راه نرفته» همچنان ویدئو‌های بی‌حجاب در صفحه اینستاگرامی این زوج جوان به تاریخ سوم ژانویه ۲۰۱۹ (حدود پنج ماه قبل) به این سو در صفحه شخصی آن‌ها موجود است! در حالی که آنان مدعی‌اند برنامه «هزار راه نرفته» هشت ماه قبل ضبط شده است.» تأیید حضور افراد در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی با حراست سازمان صداوسیماست و معمولاً حراست حتی با هنرمندان شناخته شده نیز برای حضور در رسانه ملی چالش می‌کند، اینکه چطور حراست متوجه سابقه این زوج اینستاگرامی نشده سؤال‌برانگیز است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار