کد خبر: 954819
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
استاندار بوشهرخبرداد:
عبدالکریم گراوندگفت :برای اجرای ۶۰ پروژه عمرانی ۲ هزار و ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۵۰ درصد آن امسال پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت:  وحدت و همدلی بزرگ‌ترین سرمایه برای مقابله با آرایش جنگی دشمنان نظام است که در این راستا در جمعه هفته گذشته، ملت بزرگ ایران با اتحاد و همدلی در راهپیمایی باشکوهی از تصمیم شورای امنیت ملی در موضوع برجام حمایت کردند.

استانداربوشهر، با بیان اینکه تنها کشوری که در جغرافیای منطقه اقدام به مقابله با دشمن می‌کند ایران است تصریح کرد:امروز بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد و همدلی در جامعه است که حوزه رسانه‌ و تربیون‌داران باید قدر این اتحاد بدانند.

گراوندبا تاکید بر حمایت ویژه از واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای رونق تولید تصریح کرد: بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی باید در کنار بخش خصوص قرار گیرند تا از ظرفیت واحدهای تولیدی حمایت و زمینه استمرار فعالیت انها ایجاد شود.

وی  با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی مجاز نیست که خریدهای خود را از خارج از استان تهیه کند گفت: وقتی که کالایی در استان بوشهر تولید می‌شود هیچ دستگاهی نباید از خارج استان کالای مشابه را تامین کند.

استانداربوشهربااشاره  به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: در این راستا برای اجرای 60 پروژه عمرانی 2 هزار و 35 میلیارد تومان تخصیص یافته که 50 درصد آن امسال و مابقی سال آینده پرداخت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر