کد خبر: 954812
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت : تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در نهایت به تایید استاندار رسیده و اجرای آن لازم است.

جهانگیر شاهمرادی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز گفت: حضور تمامی مدیران مدعو در جلسات ستاد تسهیل، حسب دستور استاندار لازم است.

وی افزود: برخی ادارات علیرغم مطرح شدن مسایل در جلسه ستاد تسهیل، دوباره تولیدکننده را به دفتر خود فراخوانده و پرونده را یکبار دیگر بررسی می کنند که لازم است ادارات قبل از برگزاری جلسه ستاد تسهیل، پرونده را ملاحظه کرده و پس از تصویب در ستاد تسهیل، تابع تصمیم جمع باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد بانکهای تهران با این بهانه که شورای هماهنگی بانکهای استان البرز اختیاری ندارد پذیرای مصوبات جلسه استانی کارگروه تسهیل نیستند که لازم است در جلسات، نماینده تام الاختیار بانک های تهران حضور داشته باشند.

رئیس سازمان صمت البرز ضمن گلایه از تعلل برخی دستگاهها در راستای اجرای مصوبات کارگروه، تصریح کرد: تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در نهایت به تایید استاندار رسیده؛ اجرای آن لازم بوده و هیچ بهانه ای در این راستا قابل قبول نیست.

شاهمرادی یادآور شد: حفظ، احیا و رونق تولید، مسولیت پذیری همه دستگاهها را می طلبد و شرایط خاص کشور، مدیرانی می خواهد که برای حفظ تولید، جهادی عمل کنند.

این مقام مسول از معطلی تولیدکننده در برخی ادارات گلایه کرد و افزود: متاسفانه تولید‌کننده درگیر مته به خشخاش گذاشتن برخی دستگاهها شده و در محاصره کوهی از بخشنامه ها قرار گرفته و کارهایش به تعویق می افتد. هر چند رویکرد ما قانون مداری است اما می توان ضمن احترام به قانون، سرعت ارائه خدمت به تولیدکننده را افزایش داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار