کد خبر: 954800
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جشنواره کشوری و منطقه‌ای بازی‌های بومی و محلی در ۵ شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود.

بهرام آقاخانی در دومین جلسه برنامه‌های راهبردی توسعه ورزش همگانی در اردبیل اظهار داشت: با محوریت همگانی کردن ورزش و برگزاری جشنواره‌های کشوری بومی محلی و معرفی سنت‌های استان در قالب این جشنواره این جلسه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی از برگزاری جشنواره کشوری و منطقه‌ای بازی‌های بومی و محلی در استان اردبیل خبر داد و افزود: بازی‌های بومی و محلی، احیای سنت‌ها و ایجاد تحرک و نشاط را دنبال می ‌کند که تنوع آیین‌ها و آداب و سنن شهرها و روستاها دلیلی روشن بر غنای فرهنگی جامعه ما بوده و باید در معرفی آنها تلاش لازم را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: تلاش می‌کنیم در کنار ایجاد تحرک و نشاطدر جشنواره بازی‌های بومی و محلی در مناطق مختلف استان آیین‌ها و آداب سنن هر منطقه را معرفی کنیم.

 آقاخانی با بیان اینکه ترغیب مردم به ورزش و احیای سنت‌ها و آداب و سنن از جمله اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: امسال باید همگان برای ترغیب مردم به امر ورزش تلاش کنیم و کاری کنیم که مردم ورزش و تحرک را اولویت اول خود قرار دهند و بیشتر به فکر سلامتی روحی و جسمانی خود باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره کشوری و منطقه‌ای بازی‌های بومی محلی در پنج شهرستان اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، پارس‌آباد و خلخال در طول تابستان امسال برگزار خواهد شد که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های لازم باید شاهد برگزاری هر چه بهتر این رویداد باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر