کد خبر: 954799
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان استان معین  برای بازسازی منطقه سیل زده معمولان استان لرستان انتخاب شده و در مدت یک سال توسط این استان بازسازی می‌شود.

اکبر بهنام‌جو در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان استان معین در بخش معمولان استان لرستان انتخاب شده ولی از منابع داخلی استان برای این بازسازی هزینه نخواهد شد.

وی افزود: 70 درصد از هزینه بازسازی در مناطق سیل‌زده توسط دولت و 30 درصد نیز از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

بهنام‌جو بیان کرد: مدت زمان مقرر برای بازسازی منطقه سیل‌زده معمولان توسط استان اردبیل 12 ماه تعیین شده که تلاش می‌شود قبل از فصل سرما این ساخت و سازها به پایان برسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده در بخش معمولان باید با بنیاد مسکن همکاری داشته باشند.

وی تامین تجهیزات و دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راهسازی و ساخت و ساز را از جمله ضروریات این بازسازی دانست و بر انتقال آنها تا دو ماه آینده تاکید کرد.

بهنامجو گفت: در راستای سرعت بخشی به ساخت و سازها و حمایت از تولیدکنندگان استان، لازم است تجهیزات ساختمانی از جمله شیرآلات و لوازم برقی از واحدهای تولیدی استان خریداری شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل به عنوان پیشتاز در امر بازسازی در مناطق سیل‌زده عمل کرده است، اظهار کرد: اقدامات بنیاد مسکن و دستگاه‌های امدادی و هلال احمر در خدمات‌رسانی در این مناطق شایسته قدردانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر