کد خبر: 954724
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
فعال سیاسی اصلاح‌طلب:
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه این بی انصافی است که برخی در داخل با امریکا و منافقین هم‌صدا شوند، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که هیچ جنگی اتفاق نخواهد افتاد و ترامپ، لاف اضافه می‌زند. ایران کشور قدرتمندی است که نه امریکا و نه هیچ کشور دیگری جرئت حمله به آن را ندارد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: محمد زارع فومنی، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به گزارش هفته‌نامه اصلاح‌طلب «صدا» مبنی بر دوراهی جنگ و صلح گفت: متأسفانه برخی‌ها در داخل مدام می‌خواهند مردم را بترسانند و رعب و وحشت ایجاد کنند تا راحت‌تر دوباره سر میز مذاکره بروند و هزینه دیگری را به نظام تحمیل کنند؛ کما اینکه در قضیه برجام همین کار را کردند. لوایح دیگری که به مجلس فرستاده شد و الان در تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است همین‌طور. هدف این است که نظام را تحت فشار قرار دهند تا امتیازات زیادی بگیرند.
وی با بیان اینکه این بی انصافی است که برخی در داخل با امریکا و منافقین هم‌صدا شوند، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که هیچ جنگی اتفاق نخواهد افتاد و ترامپ، لاف اضافه می‌زند. ایران کشور قدرتمندی است که نه امریکا و نه هیچ کشور دیگری جرئت حمله به آن را ندارد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: ۴۰ سال است تهدید می‌شویم و جمهوری اسلامی همیشه موفق‌تر از پیش حرکت خود را ادامه داده است.
برخی‌ها در داخل جوسازی می‌کنند و چراغ سبز به دشمنان نشان می‌دهند و می‌خواهند با تحت فشار قرار دادن مردم، آن‌ها را به خیابان‌ها بکشانند. این طرح جامعی است که امریکایی‌ها آن را طراحی کرده‌اند و سردمدار آن هم بولتون است.
فومنی با بیان اینکه مسئولان و مردم باید آگاه باشند که دشمن هارت و پورت می‌کند و نباید از تهدید آن ترسید، اظهار داشت: امریکایی‌ها مثل حرافی هستند که فقط لاف می‌زند و هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. اینکه ناو آن‌ها به منطقه آمده است برای گرفتن امتیاز است و اینکه پولی از عربستان بگیرند. متأسفانه برخی رسانه‌ها هم در داخل به این موضوع دامن می‌زنند و این بدتر از دشمنی امریکاست. اینکه بخواهیم دل مردم را خالی کنیم و جامعه را به اضطراب بکشانیم و باعث بشویم بازار نوسانات زیادی پیدا کند این عین خیانت است و باید با این افراد برخورد بشود.
فومنی به مشکلات داخل امریکا اشاره کرد و گفت: علاوه بر فساد مالی که وجود دارد مردم در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارند. کشور‌های اروپایی هم با بحران اجتماعی روبه‌رو هستند و مسائل بسیاری گریبانگیر آنهاست. وی افزود: ایران می‌تواند به لطف خدا و با مقاومت و اتکا به مردم و خط امام و رهبری به سر منزل مقصود برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار