کد خبر: 954624
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
هفته بیست و نهم لیگ برتر
هجدهمین لیگ برتر به هفته بیست و نهم رسید و امروز به طور همزمان ۸ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که پرسپولیس در حالی در خانه میزبان تیم ماشین سازی است که در صدد هتریک قهرمانی است. در دیگر دیدار‌ها صنعت نفت پذیرای تیم استقلال است. در مشهد، پدیده با سپاهان دیدار می‌کند. تراکتورسازی به مصاف پارس جنوبی می‌رود. در اصفهان شاگردان منصوریان پذیرای فولاد خوزستان است. استقلال خوزستان با ساپیا دیدار می‌کند و در آخرین بازی هم پیکان به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: هفته بیست و نهم لیگ برتر در حالی امروز برگزار می‌شود که همچنان تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال و به درکورس قهرمانی هستند. البته پدیده هم هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد. البته پرسپولیس از همه این تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و باید دید نتایج بازی امشب چه سرنوشتی برای تیم‌ها رقم می‌زند. در پایین جدول هم رقابت‌ها داغ پیگیری می‌شود. استقلال خوزستان که از قبل تکلیفش برای سقوط مشخص شده حالا رقابت نزدیک بین دو تیم سپیدرود و نفت مسجدسلیمان است که هر دو از کاندیدا‌های سقوط به دسته یک بشمار می‌روند.
پرسپولیس بدنبال هتریک قهرمانی و سپید رود به دنبال بقا
پرسپولیس - ماشین سازی تبریز
پرسپولیس در حالی پذیرای تیم ماشین سازی است که چند روز پیش حذفی ناباورانه درلیگ قهرمانان آسیا داشت و حالا برای جبران سعی در شکست ماشین سازی و کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی را دارد. شاگردان برانکو که در سه بازی گذشته خود در لیگ برتر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و فقط ۳ امتیاز کسب کردند امروز در صورت کسب ۳ امتیاز می‌تواند جشن قهرمانی را در آزادی بگیرند. هرچند در این صورت هم سازمان لیگ جام قهرمانی را در هفته پایانی در شهر جم بوشهر به بازیکنان پرسپولیس اهدا خواهد کرد. با این حال اکثر بلیت‌های بازی پرسپولیس و ماشین سازی به فروش رفته است و برانکو و شاگردانش دوست ندارند که این خیل هواداران مشتاق خود را ناراحت از ورزشگاه آزادی به خانه بفرستند. بازی رفت یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. اکنون پرسپولیس امیدوار است که سپاهان و استقلال امتیاز از دست بدهند تا سومین قهرمانی اش را بدون جام در ورزشگاه ازادی جشن بگیرد.
پرسپولیس بدنبال هتریک قهرمانی و سپید رود به دنبال بقا
سپیدرود رشت - نساجی مازندران
در دیگر بازی حساس انتهای جدول دو تیم شمالی به مصاف هم می‌روند. سپید رود که ماندنش به، اما و اگر کشیده نیاز مبرم به ۳ امتیاز بازی امشب دارد و در صورت پیروزی می‌تواند امیدی برای ماندن در لیگ برتر داشته باشد. در مقابل با توجه به جایگاه امنی که نساجی دارد به نظر نمی‌رود خیلی به آب و آتش بزند تا امتیازی کسب کند. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
پرسپولیس بدنبال هتریک قهرمانی و سپید رود به دنبال بقا
ذوب آهن اصفهان- فولاد
امادر دیگر بازی شاگردان منصوریان که این روز‌ها در لیگ قهرمانان آسیا آقایی می‌کنند و به هیچ تیمی باج نمی‌دهند و در و در بهترین وضعیت فنی و روحی خود قرار دارد باید پذیرای فولاد باشند. برد ذوب اهن می‌تواند آن‌ها را یک پله بالاتر بیاورد و در رده ششم قرار دهد.

پدیده - سپاهان
اما در مشهد بازی حساسی را شاهد خواهیم بود دو تیمی که هنوز شانس قهرمانی دارند و البته پدیده با شرایطی به مراتب سخت تر. این بازی که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود سپاهان تیم دوم جدول قصد دارد تا با برد پدیده همچنان در رویای قهرمانی بماند. بازی رفت را سپاهان یک بر صفر برد. بی شک هواداران پرسپولیس چشم‌شان به نتیجه این مسابقه است چرا که اگر گل‌محمدی به تواند سدی برابر سپاهان باشد و پرسپولیس در تهران برنده شود قهرمان را یک هفته زودتر بالای سر خواهد برد.
پرسپولیس بدنبال هتریک قهرمانی و سپید رود به دنبال بقا
تراکتورسازی تبریز- پارس جنوبی
در تبریز تراکتوری‌ها که در چند بازی اخیر نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و از کورس قهرمانی بازماندند باید پذیرای تیم پارس جنوبی باشند. البته بی شک کسب سهیمه اسیا می‌تواند انگیزه خوبی برای آن‌ها باشد. تراکتور فعلا روی پله پنجم جدول لیگ ایستاده است. پارس جنوبی هم ۴ هفته است که برد نداشته و با جایگاهی که دارد به نظر نمی‌رسد خودش را به آب و آتش بزند.

استقلال خوزستان - سایپا
استقلا خوزستان در حالی امشب باید به مصاف ساپیا بروند که به لیگ یک سقوط کرده‌اند و هیچ انگیزه‌ای برای بازی ندارند. در مقابل ساپیا که بعد از برکناری علی دایی با ابراهیم صادقی به خوزستان سفر کرده بهترین فرصت را دارد تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کند. بازی رفت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیکان - نفت مسجدسلیمان
شاگردان فرکی امشب در خانه پذیرای تیمی هستند که یکی از کاندیدهاهی سقط به دسته یک می‌باشد. پس دیداری سخت بین پیکان و نفت مسجدسلیمان را شاهد خواهیم بود. پیکان روی پله دهم جدول لیگ ایستاده است. نتیجه این بازی بیشتر از همه برای هواداران سپیدرود اهمیت دارد. بازی رفت را هم نفت با نتیجه یک بر صفر برده است.
پرسپولیس بدنبال هتریک قهرمانی و سپید رود به دنبال بقا
صنعت نفت آبادان - استقلال
این بازی هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. استقلال هم بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، امشب با فرهاد مجیدی درصدد کسب سه امتیاز و سهمیه آسیاست. بی شک هواداران امشب بازی زیبایی را در ابادان شاهد خواهدن بود.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر

شنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰
پرسپولیس – ماشین سازی / ورزشگاه آزادی تهران
داور: کوپال ناظمی


سپید رود رشت – نساجی مازندران / ورزشگاه سردار جنگل رشت
داور: مهدی سیدعلی


ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان / ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
داور: حسین زیاری


پدیده – سپاهان / ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور: علیرضا فغانی


تراکتورسازی تبریز – پارس جنوبی / ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: وحید کاظمی

استقلال خوزستان – سایپا تهران / ورزشگاه غدیر اهواز
داور: کمیل غلامی

پیکان تهران – نفت مسجد سلیمان / ورزشگاه شهدا شهر قدس
داور: اشکان خورشیدی

صنعت نفت آبادان – استقلال تهران / ورزشگاه تختی آبادان
داور: محمدرضا اکبریان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار