کد خبر: 954592
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای طرح کرامت در ۱۵ منطقه حاشیه نشین استان توسط بسیج سازندگی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای طرح کرامت در ۱۵ منطقه حاشیه نشین استان توسط بسیج سازندگی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ایجاد اشتغال را در استان با جدیت دنبال می‌کند و در همین راستا در سال گذشته بیش از ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال به متقاضیان پرداخت کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: این تسهیلات به تعدادی واحد تولیدی کوچک در شهرستان‌های اراک، شازند و خمین و همچنین تعدادی متقاضیان فردی پرداخت شد که به سبب آن ۶۰۰ مورد اشتغال ایجاد شد.

وی بیان کرد: طی پنج سال اخیر ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بسیج سازندگی استان مرکزی به متقاضیان پرداخت شده که برای بیش از ۹۰۰۰ نفر ایجاد شغل را در پی داشته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در راستای هدف ایجاد اشتغال در پنج سال اخیر هزاران ساعت کارگاه‌های آموزشی به منظور توانمندسازی متقاضیان برای ایجاد شغل در همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برگزار شده است.

محترمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی عنوان کرد: تعداد طرح‌های عمرانی انجام شده در ۶ سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان ۹۰۰ طرح بوده که برای اجرای این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای کمک رسانی به هموطنان سیل زده در سیلاب اخیر، بسیج سازندگی استان مرکزی بیش از ۵۲۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی را از مساجد جمع آوری و به نقاط سیل زده کشور ارسال کرد و همچنین گروه‌های جهادی به این نقاط اعزام شدند که اقدامات تیم‌های بسیج سازندگی استان مرکزی در نقاط سیل زده لرستان و خوزستان قابل توجه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ابراز داشت: این نیروها با بهره گیری از ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی توانستند ۳۰ مورد سیل بند در نقاط در معرض سیل ایجاد کرده و همچنین در امور درمانی و… امدادرسانی کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اجرای طرح کرامت با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در سکونت گاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین استان مرکزی را آغاز کرده که با صرف اعتبار ۱۸ میلیارد ریال این طرح‌ها در ۱۵ نقطه اجرایی شده و تا پایان نیمه اول سال جاری بهره‌برداری شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: همچنین بسیج سازندگی استان مرکزی در راستای اهداف خود در رابطه با محرومیت زدایی در ساخت بیش از ۵۰۰ منزل مسکونی در استان سیل زده لرستان و همچنین استان مرکزی مشارکت می‌کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر