کد خبر: 954543
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
حداکثر سرعت این قایق ۱۳۴ کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته شده است و گفته می‌شود که «اِی‌ام‌جی کربن ادیشن» در مجموع می‌تواند ۸ مسافر را با خود حمل کند. البته اگر صندلی‌های کوچک روی عرشه قایق قرار بگیرند، امکان نشستن ۲۰ نفر در آن فراهم می‌شود.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: هنوز به درستی مشخص نشده است که چرا به قایق‌های تندرو و کوچک که در سواحل آمریکا مورد استقاده قرار می‌گیرند و در بسیاری از موارد قاچاقچیان مواد مخدر هم از آن‌ها استفاده می‌کنند «قایق‌های سیگارت» گفته می‌شود.
قایق جدید مرسدس با الهام از «اِی‌ام‌جی جی‌تی» + (عکس) لی به هر حال از اواسل ده ۱۹۶۰ میلادی «قایقرانی سیگارت» در آمریکا برگزار شد و هم اکنون به یکی از رشته‌های ورزشی در این کشور تبدیل شده است.
قایق جدید مرسدس با الهام از «اِی‌ام‌جی جی‌تی» + (عکس)در سال ۲۰۱۹ میلادی همکاری شرکت «سیگارت» تولیدکننده رسمی این قایق‌ها با شرکت مرسدس-اِی‌ام‌جی دوازده ساله می‌شود و آن‌ها به صورت مشترک روی این بازار تمرکز کرده‌اند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانند و نتیجه تلاش آن‌ها ساخت قایق‌های بسیار زیبا، لوکس و پرسرعت بوده است.
قایق جدید مرسدس با الهام از «اِی‌ام‌جی جی‌تی» + (عکس)
محصولی که امسال در این زمینه عرضه شده با الهام از «اِی‌ام‌جی جی‌تی چهار درب کوپه» ساخته شده است که خودروی مربوطه در اصل یک سوپر اتومبیل پرسرعت محسوب می‌شود و آمادگی کامل برای حضور در مسابقه‌های اتومبیل رانی را دارد. این اتومبیل سال گذشته با توان گشتاوری ۳۱۰۰ اسب بخار و با حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت معرفی شد. با این توضیح قایق ۱۲.۵ متری «اِی‌ام‌جی کربن ادیشن» هم اکنون با الهام از روی این خودرو ساخته شده است و از نظر ظاهری هم می‌توان شباهت‌هایی را بین آن‌ها مشاهده کرد.
قایق جدید مرسدس با الهام از «اِی‌ام‌جی جی‌تی» + (عکس)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر