کد خبر: 954513
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:
محمد اعتدادی گفت: سال گذشته ۱۴ هزار نفر کسری نیروی انسانی داشتیم و امسال نزدیک به چهار هزار به این تعداد اضافه خواهد شد بنابراین در کمترین تعداد، بیش از ۱۵ هزار نفر در زمینه نیروی انسانی کمبود خواهیم داشت.

محمد اعتدادی در بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات آموزش و پرورش استان اصفهان کمبود نیروی انسانی است که می‌توان از آن با عنوان بحران نیروی انسانی یاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان یکی از سه استان کشور است که با بحران نیروی انسانی مواجه است.

وی اضافه کرد: ما غیر از به کارگیری بازنشستگان و معاون-دبیرها چاره دیگری برای تامین نیروی مورد نیاز خود نداریم چون تنها دستگاهی که می‌تواند از ظرفیت نیروهای بازنشسته خود استفاده کند آموزش و پرورش است.

اعتدادی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی در اصفهان از سه ماه پیش آغاز شده، خاطرنشان کرد: روز گذشته با هماهنگی استاندار اصفهان شرایط نیروی انسانی آموزش و پرورش استان را با رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور استخدامی درمیان گذاشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: از نظر رئیس سازمان امور استخدامی نیروهای پشتیبانی آموزش و پرورش معلم محسوب می‌شوند به همین دلیل او معتقد است چون ما 52 هزار نیرو داریم، 52 هزار معلم داشته و هیچ کسری نیرو در این زمینه نداریم و دولت به ما اجازه استخدام نیروی جدید را نمی‌دهد.

اعتدای خاطرنشان کرد: سال گذشته 14 هزار نفر کسری نیروی انسانی داشتیم و امسال نزدیک به چهار هزار به این تعداد اضافه خواهد شد بنابراین در کمترین تعداد، بیش از 15 هزار نفر در زمینه نیروی انسانی کمبود خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شوراها باید برای ساماندهی نیروها به کمک آموزش و پرورش بیایند، ادامه داد: تنها راهکار درخصوص مدارسی که زیر 10 نفر دانش‌آموز دارند؛ تجمیع آن‌ها است تا بدین سبب بار مالی و مشکلات نیروی انسانی جبران شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار