کد خبر: 954507
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا:
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۱۷ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پليس آگاهي شهرستان شهرضا  حین سرکشي و بازديد از واحدهاي صنفي و انبارها به نگهداری مقادیر زیادی شکر در یک انبار مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وي ادامه داد: پس از بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد که مالک اصلی هیچ گونه آمار و گزارشی از موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده و از زمان ورود کالاها نیز خروجی به بازار نداشته است که بنابر این احتکار بودن کالاها برای کارشناسان محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به کشف 17هزارو500کيلوگرم شکر احتکار شده در این عملیات اظهار داشت:  ارزش اين محموله مکشوفه برابر اعلام  كارشناسان مربوطه 600 ميليون ريال  است.

سرهنگ کاظم زاد،از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی خبر داد و  ازمردم خواست هر گونه اخبار در خصوص احتکاركالا را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار