کد خبر: 954493
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
حجت‌الاسلام سالک گفت: ناو‌های آمریکایی برای ایجاد رعب در داخل ایران حرکت کرده اندو بدانند همان‌طور که طبق فرمایش رهبری اگر آمریکا نیز حرکتی بکند تنگه هرمز برای آن‌ها ناامن خواهد شد و تل‎آویو و حیفا رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت : چهل سال است که آمریکا و اروپا در بحث نظامی با جنگ تحمیلی هشت ساله، در اقتصاد با تحریم‌ها و در حوزه فرهنگ با جنگ نرم  تلاش‌های گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی داشته‌اند و از آمریکا توقعی جز دشمنی نیست.

حجت‌الاسلام احمد سالک تحریم را تنها ابزار دشمن دانست و افزود: چهل سال است که مردم ایران در برابر توطئه آمریکایی‌ها مقاومت می‌کنند و شکست‌های سنگینی را نیز به آن‌ها تحمیل کرده‌اند، موضوع داعش در عراق و سوریه کمر آمریکا و اسرائیل را شکسته و شلیک 700 راکت توسط گروه‌های مقاومت در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی و اربابان آن را متزلزل کرده است.

وی با اشاره به اقدام ایران در کاهش تعهدات برجامی ابرازنمود: اقدامی که امروز ایران انجام داد باید 18 اردیبهشت 97 و پس از خروج آمریکا از برجام انجام می‌شد اما امروز پس از یک سال صبر استراتژیک شاهد وحدت دولت و شورای عالی امنیت ملی هستیم که اگر به همین شکل ادامه پیدا کند آمریکا و اروپا وادار به عقب‌نشینی خواهند شد.

حجت‌الاسلام سالک با تأکید بر قدرت نفوذ ایران در جهان افزود: اگر در برابر آمریکایی‌ها یک قدم عقب بنشینیم آن‌ها ده‌ها قدم جلو خواهند آمد پس باید جلو برویم و عملیات هجومی را علیه آمریکا آغاز کرد، نباید همیشه منتظر اقدام دشمن بود تا پس آن واکنش نشان بدیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مانور ناوهای آمریکایی برای ایجاد رعب در داخل کشور اظهار کرد: آمریکایی‌ها بدانند همان‌طور که طبق فرمایش رهبری اگر از رژیم صهیونیستی غلطی سربزند تل‎‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، اگر آمریکا نیز حرکتی بکند تنگه هرمز برای آن‌ها ناامن خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به قرائن موجود و حرکت ناوها به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها ژست اقدام نظامی گرفته‌اند ولی کاری نمی‌توانند انجام بدهند و بیشتر اثرات تبلیغاتی آن مدنظر است چراکه هر حرکت آن‌ها پاسخ محکم نیروهای نظامی ما را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اقرار آژانس بین‌المللی مبنی بر پایبندی ایران به برجام نکته قابل‌توجهی است و دیگر نباید به طرف مقابل امتیاز بدهیم بلکه باید انتقامی برخورد کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار