کد خبر: 954473
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز:
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: ۳۹ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان از تملک بانک‌ها خارج شدند.

محمد امین فرشی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که باحضور معاون وزیر کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز برگزار شد، افزود: در سال های 96 و 97 یکی از دستور العمل ها به مدیران بانک ها این بود که واحدهای بدهکار از تملک بانک ها خارج شوند.

وی اضافه کرد: به دستور استاندار البرز ، 153 واحد تولیدی صنعتی که طی چند سال گذشته در شهرک های صنعتی استان تحت تملک بانک ها بودند ،وضعیت آنها مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 60 واحد مربوط به بانک ملی بوده است.

فرشی گفت: یکی از برنامه های امسال این است که واحدها قبل از اینکه تحت تملک بانک در بیایند باید به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بروند و اینکه تمامی تلاش ما بر این است که واحدی به تملک بانک در نیاید.

وی ادامه داد: با اراده صورت گرفته در استان 39 واحد از تملک بانک ها در استان خارج شده اند.

فرشی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سامانه ای برای واحدهای تملک بانک ها در استان طراحی شده خاطر نشان کرد: افراد علاقمند به استفاده از این طرح ها می توانند با ورود به این سامانه درخواست خود را ارائه و از این واحدها خریداری کنند.

وی ادامه داد:میزان پیشرفت، نحوه فعالیت این واحدها در سامانه مشخص شده و زمانی که این فرم به صورت کامل طراحی شود واحدهای تحت تملک وارد این فرمت می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار