کد خبر: 954472
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز:
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: ۱۰۰ طرح برای سرمایه گذاری گردشگری دراین استان پیش بینی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، افزود: مطالعات طرح جامع گردشگری البرز  به پایان رسیده که در این طرح ها 26 بسته سرمایه گذاری گردشگری و 11بسته سرمایه گذاری بوم گردی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: سهمیه ایجاد اشتغال البرز سال گذشته یک هزار و 500 نفر در بخش گردشگری بود که از محل تبصره 18 قانون بودجه پیش بینی شد.
صابری گفت: براین اساس حدود 300 نفر در هتل پنج ستاره قصر رز در البرز که اولین هتل پنج ستاره این استان به شمارمی رود مشغول به کارمی شوند.
وی اضافه کرد: استان البرز دارای 52 واحد اقامتی است و با بهره برداری از این هتل پنج ستاره اقدامات موثری در حوزه گردشگری رخ خواهد داد که این هتل 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز خاطرنشان کرد: مجتمع پذیرایی با 100 نفر اشتغالزایی و سفرخانه سنتی با 20 اشتغالزایی ازدیگر طرح های اشتغالزایی دراین زمینه به شمارمی رود.
وی گفت: امروز فعالیت های خوبی را از هنرمندان حوزه گردشگری و صنایع دستی در کشور شاهد هستیم که توانسته درنمایشگاه کره جنوبی فعالانه حضور داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار