کد خبر: 954468
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که یکی از اعضای شورای شهر اهواز و شهردار یکی از مناطق یکی از اهالی گلدشت اهواز را با خودرو زیر گرفت، اما واقعیت ماجرا چیست؟
جوان آنلاین: خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که یکی از اعضای شورای شهر اهواز و شهردار یکی از مناطق یکی از اهالی گلدشت اهواز را با خودرو زیر گرفت.

محمدجعفر فلسفی عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: روز دوشنبه تعدادی از اهالی محله گلدشت برای طرح مشکلات خود در صحن علنی شورای شهر حضور پیدا کردند و فردی که به نمایندگی از بقیه صحبت کرد اجازه صحبت و پاسخ‌گویی به اعضای شورای شهر را نمی‌داد.

وی افزود: در پایان جلسه تصمیم گرفته شد که بازدیدی همراه با شهردار منطقه ۶ صورت بگیرد که با تهدید این فرد و بقیه افراد مواجه شدیم که بیان کردند در صورت حضور شهردار در منطقه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: شب گذشته به همراه شهردار منطقه ۶ به محله گلدشت رفتیم و در زمان بازگشت یکی از اهالی متوجه حضور شهردار شد و درحالی‌که با ماشین راه ما را سد کرده بود با افراد دیگری تماس گرفت که با چوب و سلاح در محل حضور پیدا کنند.

وی گفت: زمانی که متوجه شدیم قصد درگیری دارند با خودرو به آرامی شروع به حرکت کردیم که ۲ نفر جلوی ما را سد کردند و با ادامه حرکت ما یک نفر کنار رفت و با مشت و لگد به ماشین می‌کوبید و نفر دیگر خود را به روی کاپوت خودرو پرت کرد.

فلسفی با بیان این‌که این فرد قصد ممانعت از حرکت و خروج ما از محله را داشت، اظهار کرد: اگر در محله می‌ماندیم قطعاً اتفاق ناگواری رخ می‌داد به همین دلیل به آرامی حرکت کردیم و پس از مقداری حرکت فرد مذکور خود را از روی خودرو به پایین پرت کرد.

وی افزود: تمام سناریو‌های مطرح شده از سوی این افراد در خصوص تجمع افراد و زیرگرفتن فرد با خودرو کذب است و واقعیت ندارد.
 
زیرگرفتن یک فرد توسط عضو شورای شهر اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پس از خارج شدن از محل حادثه موارد را از طریق قانونی و شکایت به دلیل تهدید و رفتار‌های پرخطر دنبال کردیم.

فلسفی با اشاره به اهمیت حضور مسؤولان در منطقه، عنوان کرد: مسؤولان و شهردار باید در منطقه حضور پیدا کنند و مشکلات را بررسی کنند و اگر قرار باشد که با یک تهدید جا بزنیم مردم این منطقه برای همیشه در مشکلات باقی می‌مانند
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
دلیل این رفتار مردم را هم بگویید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار