کد خبر: 954462
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد:
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف انبار دپوی انواع کالا‌های احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک فرد محتکر در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ محمد حسين باباكلاني در تشريح اين خبر، اظهارداشت: ماموران كلانتري 19 فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با رصد اطلاعاتي خود از دپوی  مقادير زيادي انواع کالای احتکار شده  در يكی از انبار های حاشيه شهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع  پس از اخذ مجوز از مقام  قضائي از انبار موصوف بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقادير زيادي کالاي احتکاري شامل یک هزار و 300 عدد هود ، فر ، اجاق گاز ، سينک و 80 کارتن پوشک بچه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه آمار موجودی انبار در سامانه اداره صنعت، معدن و تجارت به ثبت نرسیده و هیچ گونه اسناد و مدرکی مبنی خروج کالا و توزیع آن ها در بازار وجود نداشت بنابر این احتکار بودن کالاها برای کارشناسان محرز شد.

سرهنگ باباکلانی ارزش کالاهاي کشف شده در این عملیات  را از سوي کارشناسان مربوطه 20 ميليارد ريال عنوان کرد وگفت: در اين زمينه یک فرد محتکر نیز  دستگیر شد و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد با افراد محتکر و اخلالگران در نظام اقتصادی یکی از اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری است اظهار داشت: طرح نظارت و کنترل بر انبارها به ویژه انبارهای خانگی و حاشیه ای به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد و قاطعانه با افراد سودجویی که به منظور کسب منافع شخصی خود باعث برهم زدن امنیت بازار و اخلال در زندگی مردم می شوند برخورد می کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار