کد خبر: 954455
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
تمام نگاه‌ها بی‌تردید سه‌شنبه شب به زورآزمایی یاران کلوپ و والورده بود، اما درست در لحظاتی که لیورپول برای خلق معجزه می‌جنگید، ذوب‌آهن هم تلاش می‌کرد تا ناکامی سرخابی‌های پایتخت را با کسب جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ و ناکامی نماینده‌های ایران را جبران کند، آن‌هم در دقیقه ۹۳.
شميم رضوان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شاگردان منصوریان کار را با تساوی بدون گل برابر همین الزورا در اصفهان آغاز کرده بودند و با تساوی ۲-۲ همین تیم هم به پایان بردند. ذوب‌آهن اگرچه شروع متوسطی داشت، اما برخلاف دیگر نماینده‌های ایران با سه برد، قاطعانه صدر جدول گروه A. را از آن خود کرد و دست‌آخر هم یک هفته قبل از پایان رقابت‌های مرحله گروهی با یک تساوی صعود کرد، آن‌هم در شبی که میزبانی عراقی‌ها کام نماینده اصفهانی ایران را با وجود صعود تلخ کرد. کسب جواز سود خیلی هم ساده نبود. نخستین تجربه حضور ذوب‌آهن در کربلا بدون شک به تلخ‌ترین تجربه این تیم در این دوره از رقابت‌ها تبدیل شد. تجربه تلخی که حالا می‌تواند رؤیای رویارویی با نماینده‌های عربستان در این ورزشگاه را بر باد دهد. منصوریان و شاگردانش تصور چنین جوی را نداشتند. پرواضح بود که تماشاگران میزبان خواهان برتری الزورا باشند و به تشویق این تیم بپردازند، حتی تصور شعار دادن علیه ذوبی‌ها را هم می‌شد داشت، اما هرگز انتظار نمی‌رفت که نماینده ایران زیر بارانی از سنگ بازی کند و ۹۰ دقیقه با انواع و اقسام فحاشی‌ها و توهین‌ها به خانواده بازیکنانش مواجه شود، به طوری که سالم بیرون آمدن شاگردان منصوریان از بازی چیزی کمتر از معجزه‌ای نبود که یاران کلوپ در آنفیلد رقم زدند!
ذوب‌آهن جور دیگر نماینده‌های ایران را که به بدترین شکل ممکن از جریان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند کشید، آن‌هم در حالی که مثل پرسپولیس و استقلال نه مستقیم، بلکه با برتری مقابل الغرافه در پلی‌آف به این رقابت‌ها راه یافته بود. حالا ذوب‌آهن تنها نماینده ایران در مرحله بعدی لیگ قهرمانان است. مسئله‌ای که منصوریان با اشاره به آن تأکید می‌کند که تیمش جور سرخابی‌ها را خواهد کشید: «هنوز نمی‌توان پیش‌بینی خاصی از مرحله بعد داشت، اما تلاش می‌کنیم تا جای پرسپولیس و استقلال را پر کنیم و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.» البته با توجه به اتفاقات تلخ سه‌شنبه شب در کربلا حالا تیم او باید به ورزشگاه دیگری برای میزبانی از نماینده‌های عربستان بیندیشد اگر نمی‌خواهد در مصاف احتمالی با سعودی‌ها هم با بارانی از سنگ و حاشیه‌های روانی از روی سکو‌ها مواجه شود. اتفاقاتی که سه‌شنبه شب شیرینی صعود را به کام ذوب‌آهن تلخ کرد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار