کد خبر: 954435
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در اوج تقابل با استکبار قرار داریم و دشمنان دیگر توان و ظرفیتی برای فعال کردن ندارند، گفت: سپاه دژ مستحکم دفاع از اسلام و ایران اسلامی بوده و بسیار مسلط، ماهر، مستحکم، قوی و بدون هراس از دشمن ایستاده و در میدان است.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه روز گذشته در آیین تکریم و معارفه معاون بازرسی سپاه به تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز آرایش جنگی همه جانبه‌ای را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... و نه الزاماً فیزیکی علیه ما گرفته‌اند. وی افزود: دشمن همه ظرفیت‌های لازم از ارعاب و تهدید نظامی تا تحریم اقتصادی و عملیات روانی را با هدف القای ناامیدی و شکستن استقامت و عزم راسخ نظام و ملت ایران در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند خود به کار بسته و رسالت سنگین امروز ما این است که راه‌های غلبه را بردشمن ببندیم.
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه سپاه امروز سپاهی در قامت شکست دادن دشمنی با ائتلاف جهانی است، گفت: رسالت سپاه نا امید کردن دشمن در دستیابی به اهداف و توطئه‌های شوم خود علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است که بحمدالله تاکنون نیز این مهم به بهترین شکل صورت گرفته است. وی با بیان اینکه پیشانی جنگی نظام در تمامی ابعاد گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما بیش از هر زمانی خسته، افسرده، ناامید و ناکام هستند، اما تهدید را رها نکرده و هر گذرگاهی از عرصه اقتصادی و عملیات روانی تا نا امن سازی مرز‌ها را به میدان مقابله با جمهوری اسلامی ایران مبدل کرده‌اند؛ امروز در اوج تقابل با استکبار قرار داریم و دشمنان دیگر توان و ظرفیتی برای فعال کردن ندارند.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه باید تمام زوایای دفاع را محکم کنیم، گفت: برخورداری از رهبری حکیم، الهی و دشمن‌شناس که از عمق تفکر و نیات دشمنان آگاه است و انقلاب را در پیچیده‌ترین شرایط و سخت‌ترین موقعیت‌ها در برابر دشمنان هدایت کرده است، اطمینان قلبی و ایمان حقیقی برای ما ایجاد می‌کند. وی با بیان اینکه سپاه امروز باید متناسب با پیچیدگی‌ها و رشد موقعیت، هوشمند، قوی، مؤمن، مجهز و مسلط در میدان باقی بماند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمود خیمه دفاع از انقلاب، نظام و کشور و لنگرگاه آرامش و ثبات جامعه برابر امواج متلاطم دشمن است. سپاه دژ مستحکم دفاع از اسلام و ایران اسلامی بوده و بسیار مسلط، ماهر، با امید، قوی و بدون هراس از دشمن ایستاده و در میدان است.
فرمانده کل سپاه در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سردار سرتیپ پاسدار ربیعی در مدت تصدی مسئولیت، سردار سرتیپ پاسدار رضا سلیمانی را به سمت معاون بازرسی سپاه منصوب کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار