کد خبر: 954332
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
پلیس فتای انتظامی اصفهان:
خانمی که با سوء استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام با وعده ازدواج اعتماد شاکی را جلب کرده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بودتوسط مأموران پلیس فتای شهرستان "خمینی شهر" شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ علي جعفري نژاد با اعلام جزئيات بيشتر اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 10 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانكي وي سرقت شده ، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت : شاكي مدعي بود در شبكه اجتماعي تلگرام با شخص مونثي آشنا شده كه باترفند ازدواج از من درخواست قرض كرد و من هم مبلغ 10 ميليون ريال به حسابش واريز کردم که دیگر جوابگوی تلفن اش نبوده است.

سرهنگ جععفري نژاد در ادامه تصريح کرد: با بکارگيري روش هاي نخصصی و شگردهاي خاص پليسي ، متهمه شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: متهمه در بازجويي هاي بعمل آمده به بزه ارتکابي اعتراف و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان به عموم شهروندان توصيه کرد : يكي از ترفندهاي کلاهبرداري‌ اينترنتي اين است که مجرمان، طعمه‌هاي خود را در شبکه‌هاي اجتماعي و چت‌روم‌ها شکار مي‌کنند با دادن وعده‌هايي مانند ازدواج، اطلاعات شخصي کاربران را به دست آورده و با تهديد از طعمه‌هاي خود اخاذي مي‌کنند. پس به راحتي به افراد غريبه اعتماد نکنند و در ورود به اين فضا بي مهابا عمل نكنيد و در گفتگوهاي اينترنتي با افرادي كه آنها را نمي شناسيد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار