کد خبر: 954285
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
هوشنگ مرادی‌کرمانی:
هوشنگ مرادی‌کرمانی با تأیید خبر بازنشسته کردن خودش از نویسندگی گـفت: مـی‌خـواهم از ورزشکار‌ها یاد بگیرم و در اوج خداحافظی کنم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: نویسنده و خالق «قصه‌های مجید» در این رابطه گفت: معتقدم برای نوشتن باید موضوع اثر سراغ آدم بیاید. برای نوشتن همین اثر اخیرم نیز پنج سال زمان صرف کردم که بتوانم بنویسمش. خودم حس کردم که دیگر کند شده‌ام. الان که با شما صحبت می‌کنم چنین حسی دارم. شاید هم ورق برگشت و چیزی به سرم زد. آخرین بار برای نوشتن یک داستان کوتاه پنج بار داستان را نوشتم. به نظرم هنر چیزی نیست که شما بخواهید برای آمدنش در خودتان تلاش کنید، باید خودش بیاید.
نویسنده «قصه‌های مجید» و «شما که غریبه نیستید» در مورد چگونگی گذران ایام بازنشستگی اظهار داشت: می‌خواهم بروم کنار یک رودخانه بنشینم و دراز بکشم و آسمان را نگاه کنم. به این باور رسیده‌ام که هر چقدر هم شناگر ماهری باشی نمی‌توانی همیشه در استخر بمانی و شنا کنی. بالاخره باید روزی از آن خارج شوی، البته بازنشستگی برای من معنای معمول را ندارد، چون چند جای دیگر هست که باید به آن سر بزنم؛ از فرهنگستان تا مؤسسه اکو، اما فکر کنم در این ایام بازنشستگی بهترین فرصت برای من فراهم است که بنشینم و کتاب بخوانم و خودم را پر کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار