کد خبر: 954252
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
در آستانه ناکامی مجدد لیورپول در کسب جام
قرمز‌های آنفیلد که حالا شانس خیلی کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند و باید منتظر متوقف شدن سیتی در برابر برایتون باشند، همان قدر این امر را محال می‌دانند که صعود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را، آن هم بدون محمد صلاح!

سرویس ورزشی جوان آنلاین - پویا کربندی: بعد از این که سیتی دقیقه ۷۰ دروازه لستر را باز کرد هواداران لیورپول یک بار دیگر رویای کسب جام در لیگ برتر را دست نیافتنی دیدند. یک بار دیگر پذیرفتند که ظاهرا امسال هم نمی‌شود قهرمان شد، اما بیشتر از همیشه به تیمی که هوادارش هستند افتخار کردند. بله شاید قهرمان نشوند، ولی با اینکه در رده دوم جدول قرار دارند از تمام قهرمانان لیگ‌های معتبر اروپایی بیشتر امتیاز کسب کرده‌اند.

بیشتر از بارسا، بیشتر از یووه و بیشتر از همه قهرمانان امتیاز گرفته‌اند، ولی گواردیولا و تیم رویایی‌اش، سدی محکم برای رسیدن به آرزوی فتح لیگ برتر هستند. آن طرف در لیگ قهرمانان مسی در بازی رفت یکی از بهترین بازی‌های زندگی‌اش را ارائه داد و بارسایی‌ها لیورپول را با ۳ گل بدرقه کردند. حالا در آستانه بازی برگشت محمد صلاح هم به خاطر مصدومیت به بازی نمی‌رسد و چه خبری از این تلخ تر؟ بعد از بازی سیتی و لستر هواداران پذیرفتند که یک بار دیگر در کسب جام ناکام خواهند ماند، ولی اگر هم این اتفاق بیفتد آن‌ها بیشتر از همیشه عاشق و حامی تیم‌شان هستند.

کلوپ تیمی ساخت که بدون کسب جام هم دوست داشتنی است و خودش هم اگر محبوب‌ترین مربی دنیا نباشد، بدون شک دوست داشتنی‌ترین مربی ناکام خواهد بود!

قرمز‌های آنفیلد که حالا شانس خیلی کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند و باید منتظر متوقف شدن سیتی در برابر برایتون باشند، همان قدر این امر را محال می‌دانند که صعود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را، آن هم بدون محمد صلاح! اما مسئله‌ای که وجود دارد این است فینال سال ۲۰۰۵ هم خوشبین‌ترین هوادار لیورپول پس از پایان نیمه اول انتظار قهرمانی نداشت، ولی لیورپول نشان داد که می‌تواند معجزه کند. بازی ۳-۰ باخته را ۳-۳ کند و در نهایت قهرمان شود.

همه چیز قهرمانی نیست، گاهی یک شکست آنقدر لذت بخش است که می‌توانی حتی از آن هم لذت ببری، مثل شکست احتمالی لیورپول در به دست آوردن جام در این فصل. رقابت شانه به شانه با سیتی و برد‌های متوالی هر دو تیم در تمام هفته‌های اخیر که اجازه نفس کشیدن به یکدیگر را نمی‌دادند، بازی‌های فوق العاده‌ای که به نمایش می‌گذاشتند، دیدن بازی‌های درخشان صلاح، مانه، فن دایک، آلیسون و... تا سال‌ها از ذهن هواداران پاک نمی‌شود. این لیورپول در این لحظه از فصل چیزی شبیه کابوس و رویاست. یک تیم رویایی که هواداران همیشه آرزویش را داشتند که قرار است با کابوس بارسا و سیتی ناکام بماند. لیورپول حتی اگر امشب حذف شود و در لیگ برتر هم قهرمان نشود بدون شک دوباره در آنفیلد هواداران سرود معروفشان را برای تیم محبوبشان می‌خوانند: هرگز تنها قدم نخواهی زد.

باید ببینیم لیورپول امشب و یکشنبه می‌تواند استانبول دیگری را خلق کند و سال‌ها همه درباره اش حرف بزنند یا باز با امید به یورگن کلوپ و ستاره‌های دوست داشتنی اش منتظر فصلی جدید و آینده‌ای روشن‌تر بمانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار