کد خبر: 954202
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از تغییر ساعات کاری بازار روز‌های تحت پوشش این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان، خبر داد.

عباس وحیدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد؛ بازار روزهای تحت پوشش این سازمان در ماه مبارک رمضان از شنبه تا پنج شنبه صبح‌ها از ساعت ۹ لغایت ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ لغایت اذان مغرب و عشاء (افطار) فعالیت کنند.

وی افزود: همچنین این مراکز در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۹ لغایت ۱۳ آماده خدمت رسانی و ارایه محصولات به شهروندان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازار روزهای میادین میوه و تره بار و مواد غذایی، جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی و کالاهای بازرگانی با هدف تأمین نیاز و مایحتاج روزمره، آماده خدمت به شهروندان روزه دار می باشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد: فلسفه وجودی این سازمان بر مبنای رضایت شهروندان رقم می خورد لذا در این راستا لازم است؛ اقدامات صورت گرفته موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

وحیدی تاکید کرد: ساعات اعلام شده تنها مختص ایام ماه مبارک رمضان است و پس از اتمام این ماه ساعات کار بازار روزها به روال قبلی خود بازخواهد گشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار