کد خبر: 954170
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در احداث مسکن روستایی برای نیازمندان گفت: سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

علی ملک پور در دیدار با سرهنگ هوشنگ فولادی، رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان بیان کرد: واحدهای مسکن روستایی برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط با مشارکت سپاه پاسداران احداث می‌شود.

وی افزود: برخی از این مناطق صعب‌العبور هستند و حمل مصالح ساختمانی برای این روستاها دشوار است که اقدامات سپاه در این زمینه نیازمند خدا قوت ویژه است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای مددجویان از سیاست‌های اصلی کمیته امداد با رویکرد بهبود سطح زندگی و توانمندسازی آن‌ها است ادامه داد: مراحل احداث ۲۴۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد استان از اواسط سال گذشته آغازشده است.

ملک پور خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷، ۵۴ واحد مسکونی آماده و به مددجویان تحویل داده شد که تا پایان شهریورماه امسال نیز مابقی این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ هوشنگ فولادی، رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان نیز در این جلسه اظهار کرد: احداث مسکن از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران است که برای تمامی اقشار نیازمند در حال اجرا است.

شایان‌ذکر است، طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است. نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر