کد خبر: 954165
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
با اجرای طرح توشه برکت در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛
مدیرکل کمیته امداد اصفهان: با اجرای طرح توشه برکت در ماه رمضان باهمت مردم نیکوکار اصفهان ۱۰۵ هزار سبد کالا برای ایتام و خانوار‌های تحت حمایت این نهاد تأمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه طرح توشه برکت برای تأمین اقلام موردنیاز مددجویان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، گفت: ۱۰۵ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد چشم‌به‌راه همت والای مردم نیکوکار اصفهان هستند.

وی با اشاره به کاهش قدرت خرید نیازمندان جامعه به دنبال افزایش تورم اقلام خوراکی، گفت: امیدوارم در ماه رمضان امسال با استقبال مردم از این طرح به همه ۱۰۵ هزار خانوار تحت حمایت حداقل یک سبد کالای اساسی اختصاص پیدا کند. وی افزود: در این طرح اولویت اول با ایتام و خانوارهای عائله‌مند است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تأکید کرد: سبدهای کالای طرح توشه برکت متفاوت از بسته حمایت غذایی دولتی است و در صورت تخصیص چنین سبد کالایی توسط دولت، مبلغ آن به شکل جداگانه به کارت‌های سرپرست خانوارهای هدف واریز خواهد شد.

متین پور با اشاره به روش‌های مشارکت در این طرح، توضیح داد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین واریز به حساب ۲-۳۰۹۱۴۰۷-۱۱-۲۴۰۱ با شماره شبای IR ۸۰۰۶۰۰۲۴۰۱۰۱۱۰۳۰۹۱۴۰۷۰۰۲ و شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ازجمله مهم‌ترین راه‌های موجود برای مشارکت در این طرح است.

وی یادآور شد: سامانه‌های الکترونیکی این نهاد ازجمله کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی isfahan.emdad.ir نیز برای آسانی مشارکت همشهریان عزیز اصفهانی در طرح توشه برکت در اختیار آن‌ها قرار دارد.

متین پور بابیان اینکه مبالغی که مردم و نیکوکاران برای اجرای این طرح به کمیته امداد اصفهان پرداخت می‌کنند با دقت و بر اساس نیت این نیك اندیشان هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده در اختیار نیازمندان همان محل قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح از چند روز قبل از ماه مبارک آغازشده است، گفت: مردم نیکوکار و خیران گران‌قدر شهر نائین امسال پیش‌قدم این خیر کثیر شدند و به همت آن‌ها ۱۵ تن مرغ گرم به ارزش بالغ‌بر ۱۸۰ میلیون تومان در میان ۱۸۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد نائین توزیع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر