کد خبر: 954161
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:
کار کردن برای بسط فرهنگ قرآنی توفیق بزرگی است و این زبان مشترکی است که بشریت را به‌سوی هدایت دعوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی رئیس این ستاد و جمعی از رؤسای کمیته‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات در نشست جمع‌بندی فعالیت‌های ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تأکید کرد: کار کردن برای بسط فرهنگ قرآنی توفیق بزرگی است.

 دکتر سید مهدی خاموشی در این نشست گفت: چیزی برتر از قرآن کریم در نظام تکوین وجود ندارد و ما  باید مباهات کنیم که در خدمت این برترین وجود بوده‌ایم.

 وی ادامه داد: کار کردن برای بسط فرهنگ قرآنی توفیق بزرگی است و این زبان مشترکی است که بشریت را به‌سوی هدایت دعوت می‌کند.

 خاموشی ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران سازمانی و برون‌سازمانی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد: از این که عمرتان را در این مسیر صرف می‌کنید باید خدا را شاکر باشید.از مقام معظم رهبری مچکریم که میدان را برای ما مهیا می‌کنند که این کار ادامه پیدا کند و هر سال راهبرد جدیدی را مطرح می‌کنند.

 وی افزود: به اقرار خیلی از افراد مسابقات در سطح خوبی برگزار شده است. باید درعین‌حال که هزینه مسابقات را کاهش می‌دهیم این مسابقات را به‌صورت کیفی‌تر برگزار کنیم.

 خاموشی با تأکید بر اینکه مفاهیم قرآنی و فهم زبان قرآنی باید در جامعه توسعه پیدا کند، اظهار کرد: باید بسته‌ ویژه برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات آماده شود و به سمع و نظر و تایید جامعه نخبگان قرآنی برسد تا نتیجه بهتری بگیریم.

 وی در بخش پایانی سخنانش به تبیین و تشریح اهمیت ترجمه قرآن به زبانهای مختلف و تولید محتوای پژوهشی در زمینهٔ قرآن پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار