کد خبر: 954069
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی نزدیک به ۹۹.۵ درصد از خانوارهای شهری و بالغ بر ۹۳ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدائی در آئین تجلیل از کارگران شرکت گاز اردبیل اظهار داشت: در شرایط کنونی نزدیک به 99.5 درصد از خانوارهای شهری و بالغ بر 93 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا نزدیک به 98 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند و این مهم ممکن نیست مگر با تلاش کارگران و این سربازان عرصه کار و تلاش که با گام‌های کوچک دستاوردهای عظیم اقتصادی را برای ایران اسلامی رقم زده‌اند.

خدایی با اشاره به ضرورت توجه به رونق تولید در فرمایشات ابتدای سال مقام معظم رهبری، نگاه ویژه به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به صنایع را از رویکردهای این شرکت برشمرد و گفت: آمادگی لازم را برای عقد قرارداد و تامین گاز مورد نیاز صنایع با حداقل هزینه را داریم و امیدوارم امسال بتوانیم حجم عظیمی از سوخت مایع مصرفی در صنایع و کارخانجات را با گاز طبیعی جایگزین کنیم.

وی از کاهش عملیات اجرایی شرکت در سطح استان خبر داد و افزود: در سال‌های آتی تقریبا عملیات اجرایی رو به اتمام است و شرکت در حوزه بهره‌برداری و ارایه خدمات بایستی به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید و چالاکی سازمانی و ارتقای سطح کیفی خدمات گام بردارد تا هم راستا با حجم فعالیت اجرایی و افزایش مشترکین بتواند خدمات با کیفیت مطلوب را در سطح جغرافیایی استان برای مشترکان ارایه کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه بازتاب عملکرد تک تک کارکنان و به ویژه نیروهای کنتورخوان و گازبانان به عنوان خط مقدم ارایه خدمات به مردم استان بر عملکرد کل سازمان تاثیرگذار است، اظهار کرد: بایدنیروهای کنتورخوان و گازبان و امدادگر در سرتاسر استان با عملکرد مثبت و ارتقای رضایتمندی مشترکان گام‌های موثری را در ارتقای رضایتمندی جامعه بردارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر