کد خبر: 954032
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
تبدیل وضعیت نیروها بصورت پنهانی و برای نورچشمی ها
عضو شورای شهر تبریز گفت: پدیده جدیدی بنام شرکت پاک شهر در شهرداری بوجود آمده و ظاهرا جزو شرکت‌های اقماری همشهری است و مدیران با عقد قرارداد با این شرکت‌ها نیرو به شهرداری وارد می کنند.

فرج محمد قلی‌زاده در جلسه  شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری به شهردار تبریز اظهار داشت: پدیده جدیدی بنام شرکت پاک شهر در شهرداری بوجود آمده و ظاهرا جزو شرکت‌های اقماری همشهری است و مدیران با عقد قرارداد با این شرکت ها نیرو به شهرداری وارد می کنند و به مدیران شهرداری توصیه می کنم که درجذب اقوام از شهرستان های همجوار اقدام کنند.

برخی مدیران اقوام خود را به پیمانکاران فضای سبز تحمیل می‌کنند 

وی ضمن اعلام اینکه برخی مدیران اقوام خود را به پیمانکاران فضای سبز تحمیل می‌کنند افزود: تبدیل وضعیت نیروها مجددا بصورت پنهانی و برای نورچشمی ها انجام می‌شود و شهرداری پاسخگو باشد که با کدام مجوز این تبدیل وضعیت‌ها صورت می‌گیرد.

شهرداری باید هزینه‌های زاید را حذف کند

کریم صادق زاده تبریزی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکری گفت: اخیرا در یک بررسی اجمالی به این نتیجه رسیدیم که اضافه کاری کارگران شهرداری تبریز در فروردین سال 98 با مبنای سال 97 محاسبه و پرداخت شده و افزایش در آن لحاظ نشده است.

وی ادامه داد: در وضعیت فعلی اقتصادی جامعه چشم امید کارگران به شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز است و از شهردار محترم تقاضا داریم که با اتخاذ تدابیر لازم، پرداخت حقوق و مزایا بر اساس قانون کار و مصوبات شورای عالی کار انجام پذیرد.

صادق‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری تبریز، شهرداری باید هزینه‌های زاید را حذف کند نه اینکه بخواهد از هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل این کسری را جبران کند.

وی گفت: از شهردار محترم تقاضا داریم تا به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرداری تبریز این مورد را بررسی و کارگران را در جریان امر قرار دهند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر