کد خبر: 954023
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
حرکت به سمت افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای 6 هزار و 235 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال 97 شغل ایجاد شده است، گفت: افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار در سال 98 مدنظر خواهد بود.

یونس فاتح اظهار داشت: برای 6 هزار و 235 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال 97 با دریافت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 122 میلیارد و 908 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

فاتح، ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل با کمیته امداد افزود: بانک‌های عامل آذربایجان‌شرقی بیش از 76 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده بودند.

وی افزود: طرح‌های اشتغال مددجویان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدماتی اجرا شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کارشناسان فنی اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند که بیش از 85 هزار نظارت در طول سال قبل صورت گرفته بود.

فاتح به تشریح سیاست‌ها در سال‌جاری پرداخته و بیان داشت: افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار، افزایش نظارت سریع و دقیق بر طرح‌های خودکفایی و ارتقای سطح مهارت شغلی در سال 98 مدنظر خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش وام‌های اشتغال، گفت: امسال نیز همچون سال قبل نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان و تولیدات آنها برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر