کد خبر: 954013
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
ذوب آهن اصفهان با دریافت تندیس طلایی برسکوی برتر ایستاد؛
ذوب آهن اصفهان امسال برای ششمین سال پياپي، برترین شركت فولادی در رعايت حقوق مصرف كننده شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده را از آن خود نمود .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،ذوب آهن اصفهان برای ششمین سال پیاپی به عنوان برترین شرکت فولادی در رعایت حقوق مصرف کنندگان شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی و لوح سپاس مربوطه را درهجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کسب نمود.

در این آیین توسط دکتر رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت تندیس طلایی و لوح سپاس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دکتر نعمت اله محسنی معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اهدا گردید .

آیین گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، مسئولین حوزه صنعت کشور و مدیران صنایع و سازمان های مختلف 15 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد . 

ذوب آهن اصفهان امسال برای ششمین  سال پياپي، برترین شركت فولادی در رعايت حقوق مصرف كننده شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده را از آن خود نمود .

شایان ذکر است در بررسی های دقیق و کارشناسی سازمان حمایت از مصرف کنندگان در طی سال گذشته و بر اساس معیارهایی همچون رضایت مشتریان ، وجود رویکردهای نظام مند جهت بررسی شکایات مشتریان ، دارا بودن استانداردهای کیفیت ، شفافیت در قیمت گذاری محصولات ، دارا بودن استانداردهای ایزو ۲۰۰۰ و ایزو ۴۰۰۰  ، کسب تندیس ها و گواهینامه های بین المللی و همچنین افزایش صادرات محصولات نسبت به دوره های قبل ، طراحی و توسعه محصولات جدید ، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید ، ارتقا کمی و کیفی کالاها و خدمات پس از فروش ، خدمات مدرن و جلوگیری از واردات ، داشتن واحد تحقیق و توسعه و نوآوری و ... این شرکت برای دومین بار مفتخر به کسب تندیس طلایی و لوح تقدیر گردید .

دکتر نعمت اله محسنی در این خصوص گفت : نوآوری وتوجه به حقوق مصرف کننده ازدیدگاه کیفیت محصولات تولیدی ، ایجاد شرایط دسترسی آسان و سریع به محصولات تولیدی شرکت ، توزیع گسترده محصولات در تمامی بخش ها ، توجه به نیازهای صنعتی از جمله تولید ریل ملی و آرک معدنی و انواع فولادهای آلیاژی ، محصولات ساختمانی متناسب با تغییرات معماری و طراحی ساختمان های مسکونی از جمله تیرآهن های بال پهن و تولید مطابق استانداردهای روز جهانی از جمله استانداردBS   از عمده دلایل موفقیت شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان می باشد .

وی افزود : با محصولات ذوب آهن اصفهان می توان در کشور زلزله خیز ایران سازه های پایدار و مطمئن ساخت و از منابع ملی به خوبی محافظت نمود .

معاون بازرگانی ذوب آهن درادامه تصریح کرد : چنانچه ظرفیت 45 درصدی خالی تولید ذوب آهن با تامین مواد اولیه مناسب که تمامی آن در کشور پهناور ایران یافت می شود ، فعال گردد، این شرکت می تواند تولیدات کیفی بیشتر که لایق مردم ایران باشد را تولید نماید تا از این ظرفیت بلااستفاده کشور استفاده شود .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار