کد خبر: 954006
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خبرداد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با همکاری پلیس راهور استان اقدامات لازم نسبت به راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در معابر درون شهری کرج صورت می گیرد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در نشست با رییس پلیس راهور استان البرز که در مرکز کنترل ترافیک شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مطابق بودجه ابلاغی شورای اسلامی، با همکاری پلیس راهور استان و هماهنگی فاوا ناجا اقدامات لازم نسبت به راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در معابر درون شهری کرج صورت می گیرد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح یاد شده پلیس راهور استان با هماهنگی راهور ناجا، همکاری لازم در خصوص تخصیص کد جریمه برای این سامانه را به عمل خواهد آورد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه خرید دو دستگاه خودرو سیار پلاک خوان توسط شهرداری و تخصیص کد جریمه به این سامانه از سوی پلیس راهور استان انجام می گیرد، تصریح کرد: به طور قطع به واسطه همکاری و تعامل خوب بین پلیس راهور استان و شهرداری کرج، فرایند اجرایی سامانه‌های فوق تسریع پیدا می کند.

 احمدی نژاد تاکید کرد: به منظور بهسازی و مناسب سازی معابر، آمار تصادفات مهم اعم از تصافات منجر به فوت، جرح و خسارت رانندگان سطح شهر به صورت مستمر و با ذکر محل دقیق حادثه توسط پلیس راهور شهرستان در اختیار معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار