کد خبر: 954002
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
استاندار چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر چه توان درک معلمان در حوزه‌های مختلف افزایش یابد، قطعا توان تربیت انسان‌های با درک بالا را در بر دارد، در غیر این صورت عدم توانایی در معلمان موجب ایجاد مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود.
اقبال عباسی در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان با اشاره به اهمیت و توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی به امر مهارت، اظهار کرد: معلمان باید در نظام اسلامی افرادی را تربیت کنند که توانمند و پایبند به نظام اسلامی باشند .
وی افزود: درک مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای معلم الزامی است، بنابراین هر چه توان و درک معلمان در حوزه‌های مختلف افزایش یابد، قطعا توان تربیت انسان‌های با درک بالا را در بر دارد، در غیر این صورت عدم توانایی در معلمان موجب ایجاد مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود.
عباسی عدم مهارت در کار مهندسان، مربیان، پزشکان و استادان را نشانه ضعف در نظام آموزشی بیان کرد .
وی خاطرنشان کرد: معلمان همواره با پایین‌ترین حقوق، بیشترین خدمت و دلسوزی را به جامعه می‌کنند و ایستادگی و صبر آن‌ها در مقابل تمام مشکلات ستودنی است .
در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری افزود: مقام معظم رهبری همواره خواستار اجرایی شدن سند تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش بوده‌اند ، همچنین شاد بودن در مدارس از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری بوده که لازم است با  پژوهش محور کردن مدارس به سمت مدارس پویا، پرتحرک و با نشاط این امر تحقق یاید .
فرحناز قائدامینی بر لزوم هدایت استعدادها به سمت تولید تاکید کرد و گفت: سرمایه‌ها و استعدادهای آینده جامعه به دستان توانمند معلمان و فرهنگیان شکل می‌گیرد.
وی در خصوص مشکلات پیش روی معلمان در مسیر کار خود، بیان کرد: شأن و جایگاه معلمی بوده که موجب می‌شود معلمان مشکلات را تحمل و کار خود را با دقت کافی انجام دهند .
قائدامینی با بیان اینکه آموزش و پرورش به لحاظ نیروی انسانی به ویژه در سال تحصیلی آینده با کمبود مواجه است، خاطرنشان کرد: در بحث مالی نیز مشکلات عدیده‌ای وجود دارد، به گونه‌ای که معلمانی که حق‌الزحمه هستند در بیشتر مواقع حقوقی دریافت نمی‌کنند ولی دلسوزانه  به کار خود ادامه می‌دهند .


انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر