کد خبر: 953995
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مردم اصل نظام را دوست دارند که در ماجرای سال‌های 96 و 97 نشان دادن که ولایت فقیه را دوست دارند اما از برخی عملکرد دولتمردان خسته شده‌اند. که تنها راه حل این موضوع تشکیل مجلس انقلابی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، در همایش طلایه‌داران تبلیغ و عملیات تبلیغی رمضان سال 1440 که امروز، 15 اردیبهشت‌ماه برگزار شد در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیانیه گام دوم در چهل سالگی انقلاب و زمان ورود به چهل ساله دوم بیان شد که ورود به چهل‌ساله دوم بدون عدول از آرمان‌ها اتفاق افتاده است و سخن مقام معظم رهبری در این زمینه ادعای بزرگی است که نیاز به اثبات دارد و برای اثبات باید بگوییم همه انقلاب‌ها حتی انقلاب‌های تولیدی و صدر اسلام بدون استثنا از آرمان‌هایشان عدول کردند و تنها انقلابی که استوار بوده همین انقلاب اسلامی ایران است که این موضوع برای مردم ایجاد امید می‌کند. 
حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه تهدید دو نوع است، تصریح کرد: تهدید به دو دسته تهدید سخت و تهدید نرم تقسیم می‌شود که در جنگ سخت با توپ و تانک سروکار داریم اما جنگ نرم تصرف در اداراک سیاسی دولتمردان و نخبگان و تصرف در ادراک فرهنگی مردم سروکار دارد که آنچه در شوروی اتفاق افتاد از جنس جنگ نرم بود. فتنه نرم نیز همین است که با عاطفه، اندیشه و فکر مردم سرکار دارد. 
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون در پایان هر دهه از انقلاب یک فتنه نرم رخ داده است. در دهه اول انقلاب فتنه از ماجرای بازرگان تا بیت منتظری رسید که قدرت معنوی امام(ره) آن را ختم کرد، در دهه دوم با جریان18 تیر سال 78 روبرو شدیم که مقدماتش در مجلس ششم بود، دهه سوم با فتنه 88 مواجهه شدیم و ممکن است در دهه چهارم نیز با فتنه‌ای جدید روبرو شویم که باید جنس این فتنه را بدانیم این فتنه تلاقی محافل داخلی با اندیشه ترامپ در جهت ضرورت‌سازی عقب نشینی از مواضع نظام است. 
وی در ادامه تصریح کرد: مردم اصل نظام را دوست دارند که در ماجرای سال‌های 96 و 97 نشان دادن که ولایت فقیه را دوست دارند اما از برخی عملکرد دولتمردان خسته شده‌اند. که تنها راه حل این موضوع تشکیل مجلس انقلابی است. 
حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: نسل ما نسل بعد از انقلاب است که مقام معظم رهبری بر روی جوانان در این بیانیه تأکید کرده‌اند. ما با جوانانی که نمی‌دانند بر نسل گذشته چه گذشت که باعث ماندگاری این انقلاب شد طرف هستیم و باید انقلاب را برایشان تعریف کنیم و بگوییم در این 40 ‌سال بر مردم چه گذشت و این بهترین فرصت است در منبر ماه رمضان مباحث انقلاب را با شیوه مناسب بیان کنیم. 
وی با اشاره به اینکه روایت‌های انحرافی از انقلاب تعریف می‌شود، افزود: دست‌اندر کاران انقلاب را تحریف می‌کنند و می‌گویند عمر انقلاب یک دهه بیشتر نیست که این امر پسندیده نیست. خدمتی که این انقلاب به تشیع کرد در 1500 سال گذشته نبود و این انقلاب مکتب تشیع را به عنوان یک مکتب پویا و تأثیر گذار به دنیا معرفی کرد که مشکل داعش و عربستان نیز همین موضوع است. 
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به تغییر کارکرد دین، تصریح کرد: دین در طول 200 تا 300 سال اخیر در همه حوادث از جمله جنگ جهانی اول و دوم غایب بود و اندیشه‌های انحرافی بر روی جهان غرب سایه انداخته بود و انقلاب ثابت کرد دین منشأ همه علم‌ها در جامعه است. 
وی گفت: انقلاب در این بیانیه به سه بخش گذشته انقلاب، حال انقلاب و آینده انقلاب اشاره دارد و مخاطب این بیانیه مردم و جوانان هستند. 
حجت‌الاسلام سعیدی تاکید کرد: اگر یک انقلاب چهار مرحله تکمیلی بسترسازی، پیروزی، استقرار و استکمال را طی کند انقلاب کاملی است و انقلاب ما همه این مراحل را طی کرده است. 
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان گفت: در حال حاظر مجلس انقلاب ما به سه دسته تقسیم شده است که تنها بخش اندکی از آن انقلابی است. مردم باید این را بدانند که انتخاب مجلس و دولت انقلابی که بتواند در برابر دشمنان بایستند، شورای انقلابی در شهرها روستاها و مجلس خبرگان انقلابی وظایف مهم مردم است. دولت در بالا بردن و پایین بردن دین نقش مهمی دارد و اگر دین برای دولتمردان دغدغه نباشد هیچ کاری نمی‌شود از پیش برد. 
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر