کد خبر: 953985
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
فرمانده انتظامی استان مرکزی اطمینان داد باران، دختربچه هشت‌ساله زنده است و تلاش برای بازگرداندن او به آغوش خانواده‌اش همچنان در جریان است. باران شیخی ساکن شهرک مهاجران اراک روز شنبه ۲۴‌فروردین‌ماه بعد از خروج از خانه راهی مدرسه شده بود که ناپدید شدو تلاش‌ها برای یافتن او همچنان ناکام مانده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی روز گذشته گفت: تلاش بی‌وقفه پلیس برای بازگشت باران به آغوش خانواده‌اش در جریان است. پلیس با همان شدتی که فعالیت پیدا کردن باران را آغاز کرده تا حصول نتیجه نهایی، تلاش‌های بی‌وقفه خود را ادامه می‌دهد و از هیچ تلاشی دست نمی‌کشد. سردار عزیزی ادامه داد: بعد از وقوع حادثه متوجه شدیم باران را از استان خارج کرده‌اند، بنابراین از سه‌روش اقدامات پلیسی، گزارش‌های محلی، همکاری با خانواده باران درحال پیگیری وضعیت کودک هستیم.
سردار عزیزی گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که باران زنده و سالم است و از روز دوم ناپدید شدنش، تیم‌هایی از کارشناسان پلیس به استان‌هایی که حدس می‌زدیم باران در آنجا نگهداری می‌شود، اعزام کرده‌ایم و با شدت جست‌وجو را ادامه خواهیم داد. در روز دوم ناپدید شدن باران با اقدامات پلیسی موفق شدیم افرادی که باران را برده‌اند، متقاعد کنیم تا با خانواده وی تماس بگیرند و مطمئن شدیم که باران سالم و سلامت است. برای اطمینان افکار عمومی از سلامتی باران باید بگویم که پنج‌شنبه گذشته باران توانسته به صورت تلفنی با مادر خود صحبت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار