کد خبر: 953974
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
رئیس سازمان بسیج خبر داد
در کارگروه ویژه ماه مبارک رمضان با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و حضور رئیس اتاق اصناف تهران و رؤسای اتحادیه‌های لبنیات، سوپرمارکت، بنکداران موادغذایی، خواربار و مرغ و ماهی مقرر شد تا با راه‌اندازی سامانه رصد بازار نسبت به کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان با حساسیت بیشتری اقدام شود.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش «جوان» غلام‌رضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف عضوهیئت عالی نظارت ضمن تأکیدبر لزوم توجه به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشرآسیب‌پذیر در ماه مبارک رمضان گفت: این کارگروه به صورت مرتب در طول ماه مبارک باید تشکیل و موضوعات مربوط به گرانی ویا گرانفروشی تفکیک شود و چنانچه منشأ آن خارج از شبکه توزیع اصناف است، گزارش شود و چنانچه منشأآن در داخل اصناف و برخی واحد‌های صنفی است، رؤسای اتحادیه‌ها و اتاق اصناف موظف به نظارت و برخورد با متخلفان هستند.

حسن‌پور همچنین پیش‌بینی و رصد بازار را از دیگر وظایف این کارگروه برشمرد و خواست که جلسات کارگروه همراه با دستور کار مشخص برگزار شود و سامانه‌ای به منظور پیش‌بینی وضعیت بازار و کالا‌های مورد نیاز مردم، به همراه ارائه راهکار، در اتاق اصناف فعال و گزارش آن به مبادی ذیربط و بسیج اصناف کشور ارسال شود.

وی خواستار برخورد قاطع اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌ها با مقوله احتکار شد و آن را یکی از وظایف اتاق‌ها و اتحادیه‌ها دانست.
رئیس سازمان بسیج اصناف ضمن تأکید برتشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، از آمادگی بسیج برای تأمین بازرسان افتخاری خبر داد.

وی خبررسانی صحیح و جوابگو بودن رؤسای اتحادیه‌ها به افکار عمومی را لازم دانست و گفت: باید اعتماد مردم به کسبه محترم افزایش یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار