کد خبر: 953900
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در سال جدید سیاست اصلی ما رونق اشتغال و تولید است که در راستای دستیابی به این هدف دو هزار فرصت شغلی در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در همایش روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: در سال جدید سیاست اصلی ما رونق اشتغال و تولید است که در راستای دستیابی به این هدف دو هزار فرصت شغلی در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: عملکرد شهرستان‌ها باید در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابل توجه باشد اما توجه به ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری اولویت اصلی تمامی شهرستان‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: تکریم سرمایه‌گذار و توجه به توسعه گردشگری در تمامی ابعاد و زمینه‌ها مساله بسیار مهمی است که روسای شهرستان‌ها باید به آن توجه کنند.

فلاحی گفت: امسال عملیات احداث سه هتل پنج ستاره در اردبیل باید به صورت ویژه پیش برود که احداث این سه هتل در سطح استان در تاریخ اردبیل بی‌سابقه بود.

وی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال اداره کل میراث فرهنگی استان در سال جاری دو هزار نفر است، تصریح کرد: در سال 97 تعهد اشتغال اداره کل بیش از 570 نفر بود که در پایان سال این میزان به بیش از 900 نفر رسید که بسیار قابل توجه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: سه پیست اسکی در سطح استان در حال فعالیت است و احداث دو پل معلق دیگر در کنار پل معلق مشکین شهر می‌تواند استان اردبیل را به استان پل‌های معلق و پیست‌های اسکی تبدیل کند که این جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران خواهد بود.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های زیرساختی در سال 97 آغاز شده است و سعی ما بر اتمام حداکثری آنها در سال 98 خواهد بود و در سال جدید به مباحث آموزشی نیز توجه خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر