کد خبر: 953889
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
این بوگاتی گران در طول نمایشگاه خودرویی ژنو، بدون طراحی داخلی در معرض نمایش قرار گرفت.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: بوگاتی لا ویتور نویره (La Voiture Noire)، پس از رونمایی در نمایشگاه خودرویی ژنو با قیمتی حدود ۱۹ میلیون دلار گران‌ترین خودروی جهان لقب گرفت و در زمان کمی فروخته شد. پیش از این تصور می‌شد" فردیناند پیچ"، مدیرعامل وقت گروه خودرویی فولکس‌واگن تنها کسی است که از راز خریدار این خودروی گران اطلاع دارد. اما اینک گروه رسانه‌ای "مارکا" اسپانیا ادعا کرده است، مالک این خودروی جذاب و گران کسی جز "کریستیانو رونالدو" بازیکن مطرح فوتبال نیست.
آیا رونالدو مالک گرانترین خودروی جهان است؟+( تصاویر)حتی اگر این مسئله مهم باشد، کریس رونالدو باید برای اتمام ساخت La Voiture Noire تا سال ۲۰۲۱ صبر کند.
تیم براوو، مدیر ارتباطات بوگاتی در این خصوص گفت: خودروی به نمایش درآمده، مدل نهایی ما نیست. ما پس از ارائه طرح خود به مشتری، فرآیند ساخت را آغاز کردیم و از آن زمان بیش از یک سال و نیم می‌گذرد.
این بوگاتی گران در طول نمایشگاه خودرویی ژنو، بدون طراحی داخلی در معرض نمایش قرار گرفت و تحویل آن حدود دو سال زمان نیاز دارد.
آیا رونالدو مالک گرانترین خودروی جهان است؟+( تصاویر)احتمالا این خودرو از فضای بسیار لوکس که شبیه مدل "تایپ ۵۷ آتلانتیک ۵۷ SC " بهره برده و قدرت خود را از موتور ۸ لیتری کوادتوربوی W۱۶ با گشتاور ۱۶۰۰ نیوتن‌متر و خروجی ۱۴۷۹ اسب‌بخار می‌گیرد. این مشخصات دقیقا با مشخصات موتور شیرون برابری می‌کند.
آیا رونالدو مالک گرانترین خودروی جهان است؟+( تصاویر)رونالدو پس از پیروزی پرتغال در جان ملت‌های اروپا یک بوگاتی"ویرون گرند اسپورت" را خریداری کرد و در میان کلکسیون خودرو‌های عجیب و غریبش یک شیرون نیز دیده می‌شود.
آیا رونالدو مالک گرانترین خودروی جهان است؟+( تصاویر)
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
1
2
عالی
محمد ایمانی۹
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
سلام قیمت خودرو به پول ایران چقدر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر