کد خبر: 953777
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در سال ۹۷ بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری مصرف کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدایی در جمع خبرنگاران در اردبیل با تشریح جزئیات مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل طی 12 ماه سال 97 اظهار داشت: طی دوازده ماه سال 97 بیش از دو میلیارد و 640 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان مصرف شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال 96 افزایش جزئی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به میزان مصرفی گاز طبیعی در استان در سال 96 نیز گفت: در حدود 12 ماهه سال 96 نیز در حدود دو میلیارد و 519 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی در استان اردبیل مصرف شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: این میزان افزایش مصرف گاز در حالی ثبت شده است که در طی دوازده ماه سالجاری بیش از 20 هزار مشترک شهری و روستایی و نیز 54 واحد صنعتی به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی استان اضافه گردیده است.

خدایی با تاکید بر افزایش میزان مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی در سطح استان اظهار کرد: از کل گاز دریافتی در طی مدت یاد شده حدود 49 درصد در بخش خانگی و تجاری، 33 درصد در نیروگاه و 18 درصد توسط سی ان جی‌ها و سایر مشترکین صنعتی مصرف شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل این شرکت هم‌اکنون به بیش از 470 هزار مشترک خدمات رسانی می‌کند که از این میزان بیش از 349 هزار مشترک شهری و بیش از 120 هزار مشترک روستایی هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در سال 97 بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری مصرف کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر