کد خبر: 953757
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خبرداد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از افزایش ۷۸ درصدی مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی خودرو در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ خبر داد.

محمدرضا احمدی نژاد در نشست با مدیران مراکز معاینه فنی کلانشهر کرج، با اشاره به اینکه استان البرز دارای ۱۷ مرکز معاینه فنی خودرو است، اظهار کرد: در مجموع ۴ مرکز معاینه فنی در کلانشهر کرج و ۴ مرکز دیگر در شهر فردیس فعال است که خدمات لازم را به متقاضیان و شهروندان ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۳ خط در ۸ مراکز معاینه فنی یاد شده واقع در کرج و فردیس فعال و به سامانه سیمفا متصل است، افزود: از ۸ مرکز یاد شده ۵ مرکز امکان بازدید چشمی مخازن گاز سوز را دارند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه طبق برآورد صورت گرفته روزانه ۸۸ خودرو به ازای هر خط در مراکز معاینه فنی مورد بررسی قرار گرفته اند، گفت: آمار فوق الذکر نشان دهنده افزایش ۷۸ درصدی میزان مراجعه متقاضیان به مراکز معاینه فنی در سال97 نسبت به سال 96 است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بیشترین آمار رد شدن خودروها مربوط به تست آلایندگی خودروها بوده است، گفت: امید است با همکاری بیشتر سطح کمی و کیفی خدمات بهبود و ارتقا پیدا کند.

گفتنی است در این نشست مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران مراکز معاینه فنی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار