کد خبر: 953750
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تولید به عنوان عنصر اصلی اقتصاد مولد و پویا نیازمند مدیران شجاعی ست که از تصمیمات شجاعانه هراسی به دل راه ندهند.

جهانگیر شاهمرادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که در کارخانه پارس لامع برگزار شد تصریح کرد: امروز برای رفع مشکل این واحد تولیدی جلسه کارگروه را در محل کارخانه برگزار کردیم تا پس از آن بازدیدی نیز از خطوط تولید صورت پذیرد تا اعضای کارگروه از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند.

وی ضمن اشاره به تولیدات کارخانه پارس لامع که ذیل صنایع نساجی قرار می گیرد افزود: هم اینک صنعت نساجی در دوره خوبی به سر برده و تولید در آن به صرفه است به همین دلیل احیا این واحد تولیدی امری ضروری و شایسته به شمار می رود.

شاهمردای در ادامه اظهار داشت: هم اینک برای احیا واحدهای تولیدی، افزایش اشتغال و رونق تولید، نیازمند تصمیمات شجاعانه مدیران دستگاههای حاکمیتی هستیم چرا که بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، رونق بخشی به مقوله تولید امری حیاتی به شمار می رود.

این مقام مسول ضمن تاکید بر این امر که حمایت از تولید یک امر فرا دستگاهی بوده و همه در آن نقش دارند بیان کرد: هم اینک برخی کارخانجات بواسطه مشکلات حقوقی و قضایی درگیر مشکل هستند اما خوشبختانه همانطور که رئیس قوه قضاییه در سخنان خود تاکید داشته اند تاکنون دستگاه قضا در استان، حمایت های ارزنده ای در زمینه حمایت از تولید داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار