کد خبر: 953729
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مدیر مجتمع شرکت گل گهر:
آنچه امروز در مجموعه گل گهر مشاهده شد نتیجه تلاش حدود ۱۹ هزار نفر است که با اعتقاد به مملکت و نظام در عرصه تولید موفق شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرعامل مجتمع شرکت گل گهر در نشت خبری از حضور اصحاب رسانه ها تشکر کرد و ضمن گرامی داشت روز کارگر،این روز را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت واظهارداشت : طبق فرموده رهبر معظم انقلاب  اقتصاد مقاومتی و رونق تولید راه برون رفت کشور از مسائل و مشکلات اقتصادی است و باید در کنار استفاده از تکنولوژی های خارجی نگاه ما به درون کشور باشد.

مهندس عتیقی بیان نمود: اکتشاف اولویت اصلی ما در مجموعه گل گهر است و درحال حاضر در حال انجام اکتشاف در جنوب خراسان رضوی، پهنه بم و کویر مرکزی کشور هستیم. امیدواریم اکتشاف در سیستان و بلوچستان را نیز شروع کنیم.

وی خاطر نشان کرد :در ۴سال گذشته شرکت گل گهر حدود ۸۰۰۰ شغل جدید ایجاد کرده است و ما مفتخریم که هیچ فرزند شهید وجانباز بالای ۲۵ درصد بیکاری در شهرستان سیرجان وجودندارد.

وی در ادامه به تشریح جشنواره نظام پیشنهادات پرداخت وابراز داشت : بسیاری از این پیشنهادات در قالب اکیپ های همفکری، ارائه می شوند وپیشنهادات یاد شده، هر ساله میزان سود شرکت را ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش می دهد.

عتیقی بیان نمود: شعار اقتصاد مقاومتی را در سال های اخیر مدنظر قرار دادیم و توانستیم میزان تولید مجتمع را ۲ برابر افزایش دهیم.

وی گفت : معدن گل گهر بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه است وشرکتهای فولاد مبارکه ، ذوب آهن وشرکتهای فولاد سازی دیگراز آن بهره می برند .

مدیرعامل شرکت گل گهر در پایان عنوان کرد: هر ساله جشنواره ای برگزار می شود و کارکنان شرکت، ایده هایی را با هدف افزایش سود شرکت ارائه می کنندواین پیشنهادات، ارزیابی تخصصی می شوند تا ثروت کشوراز طریق معادن که بالقوه است  به بالفعل  تبدیل شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار