کد خبر: 953637
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
فتاح در کرمان خبر داد:
رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه هیچ محدودیت در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد نداریم گفت: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در کرمان جذب شده است.

به گزارش جوان آنلاين پرویز فتاح در دیدار با محمدجواد فدایی استاندار کرمان با اشاره به اینکه کمتر از یک‌سال است که مجددا به کرمان آمدم اظهار داشت: بسیاری از توافقات قبلی ما با استانداری کرمان انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح راه‌اندازی 520 پنل خورشیدی در جنوب استان کرمان کاملا انجام شده است گفت: 18 میلیارد تومان وام اشتغال روستایی سال گذشته در کرمان جذب شده است و بانک‌های استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشتند و در مجموع 113 میلیارد تومان به جامعه هدف کمیته امداد وام پرداخت کردند.

 

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه مجلس و دولت بهانه را از کمیته امداد گرفتند افزود: هیچ محدودیت در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد نداریم و به دنبال جذب این تسهیلات هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 300 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که امسال باید جذب شود بیان کرد: مردم کرمان در بحث انفاق بسیار نیکوکار هستند و سال گدشته 95 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند.

 

فتاح با بیان اینکه از صندوق کمیته امداد سال گذشته 26 میلیارد تومان در استان کرمان پرداخت شده که امسال این سهمیه به دو برابر افزایش پیدا می‌کند عنوان کرد: مردم کرمان حدود دو میلیارد تومان در بحث کمک به سیل‌زدگان کمک کردند که جای تقدیر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه 102 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند گفت: اگر این افراد ثابت بمانند امکان جذب و حمایت موارد جدید وجود ندارد و باید برای این افراد چاره‌اندیشی شود که نیازمند کمک استان هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار