کد خبر: 953530
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
هفته بیست و هشتم لیگ برتر
هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی بین تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار شد که شاگردان برانکو تا دقایق پایانی از حریف پیش بود، اما در نهایت به نتیجه تساوی رضایت داد تا حکم قهرمانی پرسپولیس در تبریز به تعویق بیافتد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام از ساعت ۱۷ برگزار شد کمال کامیابی نیا (۱۱) برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر (۷۹) برای تراکتورسازی در این بازی گلزنی کردند.
بازی از همان ابتدا از سوی هر دو تیم هجومی آغاز شد. هر چند انتظار می‌رفت به خاطر حساسیت بازی و حواشی بوجود آمده، درگیری‌های بازی زیاد باشد، اما جز دقیقه ۷ که ایمانی که خطای بشار رسن متوقف شد و برای لحظاتی بازی متوقف شد در این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد.
بازی بیشتر در میانه میدان ادامه داشت و هافک‌ها در این نیمه بیشترین نقش را در تیم ایفا کردند. همچنان بازی هجومی در دستور کار هر دو تیم بود تا اینکه کامیابی نیا گل اول بازی را به ثمر رساند. در این صحنه عالیشاه کرنر را کوتاه کار کرد و به مهدی ترابی پاس داد که سانتر دقیق او از جناح راست زمین با تاثیرگذاری علی علیپور توسط اخباری به شکل ناقص دفع شد و در مقابل دروازه خالی تراکتور به کمال کامیابی‌نیا رسید که او نیز به راحتی گل اول پرسپولیس را زد.
در ادامه حملات تراکتوری‌ها بیشتر شد تا اینکه اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس زد، ولی بیرانوند این توپ را دفع کرد. بازی کماکان پایاپ دنیال می‌شد تا این که دقیقه ۴۴ضربه ایستگاهی تیم پرسپولیس را عالیشاه مستقیم به سمت دروازه اخباری فرستاد، اما این توپ از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.
در نیمه دوم مهدی ترابی جایش را به سیامک نعمتی داد. تراکتورسازی که برای جبران نتیجه کنترل بازی را در اختیار گرفته بود، سرانجام در دقیقه ۷۹ موفق شد توسط اسماعیلی فر به گل تساوی برسد. این گل با پرتاب بلند احسان حاج صفی به دست آمد که این پرتاب در محوطه جریمه پرسپولیس زیر پای اسماعیلی فر افتاد. دقیقه ۹۴ با اشتباه بیرانوند نزدیک بود دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز شود، اما مدافعان پرسپولیس این توپ را دور کردند.
تراکتورسازی حکم قهرمانی پرسپولیس را به تعویق انداختمسعود شجاعی، کاپیتان و بازیکن تأثیرگذار تراکتورسازی هم در این بازی محروم بود. قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی فرد بود. پرسپولیس در حال حاضر ۵۷ امتیازی و صدرنشین لیگ برتر است و تراکتورسازی با ۵۰۴۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
اما دیروز در جریان دیدار معوقه هفته هجدهم، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم فوتبال سایپا بود که این دیدار در نهایت با برتری دو گله شاگردان علی دایی به پایان رسید. برای سایپا در این دیدار رضا اسدی در دقیقه ۶ و مهرداد کفشگری در دقیقه ۹۱ گلزنی کردند. سایپا با این نتیجه ۳۵ امتیازی شد و بالاتر از ذوب‌آهن ۳۳ امتیازی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار