کد خبر: 953499
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: «شرکت های خارجی می توانند در تجارت با ایران، در صورت تمایل، به ازای کالاهایی که به ایران می فروشند و هر نوع تجارتی که با کشور دارند، متقاضی خرید نفت خام شده و نفت خام تحویل بگیرند.»

جوان آنلاین: مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: این امکان وجود دارد که شرکت های متقاضی تجارت با ایران، در زمینه توسعه صنعت نفت نیز سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: شرکت های خارجی می توانند در تجارت با ایران، در صورت تمایل، به ازای کالاهایی که به ایران می فروشند و هر نوع تجارتی که با کشور دارند، متقاضی خرید نفت خام شده و نفت خام تحویل بگیرند.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: همچنین شرکت های خارجی می توانند در طرح های توسعه ای صنعت نفت کشور سرمایه گذاری کرده و بخشی از نفتی را که تولید می کنند، به ازای بازگشت هزینه های سرمایه گذاری و سود این سرمایه گذاری، با خود ببرند.

وی در پاسخ به اینکه آیا این روش، روش مشارکت در تولید است؟"، گفت: خیر، مشارکت در تولید نیست، بلکه بر اساس مدل قراردادهای IPC می توان این مدل را اجرایی کرد و به جای پول نقد، فروش نفت به این شرکت ها انجام شود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
باز لیست قرار داد های محرمانه شروع شد، کسی نمی خواد یه بررسی حقوقی کنه ؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار