کد خبر: 953358
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
این خودرو در سال ۲۰۲۰ برای فروش وارد بازار‌های جهان خواهد شد و پس از اتمام مراحل ساخت، به گرانترین خودروی ساخته شده در آمریکا تبدیل خواهد شد و رکورد اکیورا NSX را با اختلاف ۴۰ هزار دلار می‌شکند.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: مرسدس می‌باخ در حرکتی هیجان‌انگیز برای دومین بار در تاریخ SUV دیگری به دنبال "لنداولت G. ۶۵۰" در خط تولیدش آماده ساخت می‌کند.
 شاسی بلند مرسدس بنز می‌باخ+ (عکس)بنز مرسدس می‌باخ GLS، حدود ۲۰۰ هزار دلار قیمت داشته و قرار است در اوایل سال جاری در شعبه آلاباما بنز وارد خط تولید شود.
شاسی بلند مرسدس بنز می‌باخ+ (عکس)تصاویر مخفیانه اخیر مرسدس می‌باخ GLS را با پوشش‌های استتاری و در حال آزمایش و در جاده‌ای نزدیک به شعبه اصلی مرسدس بنز آلمان نشان می‌دهد.
شاسی بلند مرسدس بنز می‌باخ+ (عکس)
در نگاه اول، این خودرو لوکس با طراحی معقول در بخش خودرو‌های پایه سه ردیفه GLS بنز تفاوت زیادی ندارد 
شاسی بلند مرسدس بنز می‌باخ+ (عکس) تقریبا از همان پنل‌های بدنه، جزئیات رخ و شکل کلی SUV‌های سه بنز بهره می‌برد، اما در نگاهی دقیق‌تر جزئیاتی می‌یابید که به تمایز یک مدل GLS می‌باخ و بنز کمک می‌کند.

شاسی بلند مرسدس بنز می‌باخ+ (عکس)چرخ‌های این شاسی‌بلند، کاملا متفاوت هستند. در تصاویر ثبت شده از مدل اولیه، شاهد رینگ‌های ۵ پر و باریک در خودرو هستیم، اما به نظر می‌رسد می‌باخ در از رینگ‌های جدیدتری برای نسخه تولیدی‌اش بهره گیرد. از طرفی GLS‌های ۲۰۲۰ بنز ۳ اینچ کشیده‌تر از GLS‌های کنونی هستند. نسخه می‌باخ این خودرو نیز کمی بلندتر از GLS‌های ۲۰۲۰ خواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهریار پیرمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
1
0
با دلار 14500تومانی میشه 290میلیون تومان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر