کد خبر: 953348
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
دبیر اجرایی اولین همایش نقش آموزش و پرورش:
دبیر اجرایی اولین همایش نقش آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب، از ارسال ۲۱۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: ۴۳ مقاله برگزیده در کتابچه همایش به چاپ رسیده است.

مسلم اورنگی  در اولین همایش ملی نقش‌ آموزش و پرورش در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تالار معلم تبریز اظهار کرد: بعد از صدور بیانیه گام دوم رهبری، فرهنگیان بسیجی استان در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از منویات رهبری اعلام کردند و این برنامه منجر شد تا ۲۰۰ هزار معلم در سراسر کشور از آن حمایت کنند که ۳۵ هزار نفر از استان آذربایجان‌شرقی بود.

وی افزود: دبیرخانه همایش نقش آموزش و پرورش در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آغاز شده و فراخوان مقالات به چاپ رسیده که ۲۱۰ مقاله به دبیرخانه رسید و ۴۳ مقاله در کتاب همایش به چاپ شد.

دبیر اجرایی همایش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم رهبری به مثابه یک پدر دلسوز شرایط و سختی‌های انقلاب و عبور از گردنه‌های سخت، ایجاد تحرک و پویایی ایرانی و آینده آن را مورد اشاره قرار دادند، گفت: ایشان تلاش می‌کنند تا کشور با اتکا به نیروی عظیم و خلاقانه جوانی، انقلاب را به آرمان بزرگ خود نزدیک کند.

وی متذکر شد: هدف از برگزاری این همایش لبیک‌گویی به منویات رهبری است و قطعاً با استفاده از مقالات فرهنگیان بسیجی، بهترین فرصت در عملیاتی کردن گام دوم فراهم خواهد شد.

رئیس بسیج فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش به عنوان پایان کار نبوده و سرآغاز و آموزش تعلیم و تربیت می‌باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌های آموزش و پرورش در بحث توانمندسازی معلمان چاپ شده و حتی کتابی که در این خصوص چاپ شده را در اختیار مدارس خواهیم گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر