کد خبر: 953305
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
وزیر امور اقتصادی و دارایی از نهایی‌سازی لایحه «سهمیه‌بندی بنزین» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت که به زودی قیمت جدید بنزین اعلام می‌شود.

جوان آنلاین: فرهاد دژپسند در حاشیه دومین نشست هم اندیشی با مجمع کارآفرینان بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص اصلاح نظام بانکی گفت: در این زمینه پیشنهادی مبنی بر تنظیم ساختار برای فروش و واگذاری دارایی‌های بانک‌های دولتی و همچنینن شیوه نامه‌ای برای بانکداری دیجیتال مطرح خواهد شد.

وی افزود: در زمینه مالیات بر عایدی سرمایه نیز طرحی در آستانه نهایی شدن است که در خردادماه ارسال می‌شود.

وزیر اقتصاد در توضیح زمان برگزاری هیأت واگذاری گفت: جلسات هیأت واگذاری برای نهایی سازی راهکار‌های برون رفت از آسیب‌های فعلی برگزار شده که تاکنون ۳ جلسه به دلیل عدم حضور برخی از اعضا، تشکیل نشده و جلسه بعدی در دوشنبه هفته آینده خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص ادغام بانک‌های نظامی اظهار کرد: ادغام بانک‌های نظامی کار بزرگی است و در دست اجراست که نمی‌توان یک شبه آن را انجام داد، اما آخرین گزارشات نشان می‌دهد که مشکل خاصی در این مسیر وجود ندارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی به بازار متشکل ارزی اشاره کرد و گفت: این بازار هفته آینده راه اندازی می‌شود.

دژپسند در مورد رقم ۹۰۰ هزار میلیارد تومانی یارانه پنهان نیز خاطرنشان کرد: در رابطه با عدد یارانه پنهان بحث‌هایی وجود دارد، اما در خصوص یارانه سوخت و کالا‌های اساسی باید فعالیت‌ها به گونه‌ای سازمان دهی شوند که فشاری بر دهک‌های پایین و متوسط جامعه وارد نشود.

وی افزود: هدف اصلی عدم ورود خسران بر رفاه جامعه به خصوص اقشار کم درآمد خواهد بود، اما باید سرمایه کشور را نیز حفظ کرد و سیاست‌ها به گونه‌ای باشد که مانع از هدررفت سرمایه شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص قیمت بنزین نیز بیان کرد: برنامه‌ای در این رابطه آماده شده که در مراحل نهایی قرار دارد.

تعداد بازدید : 81
منبع: میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
0
0
بازم فروش کارت سوخت و باز هم تورم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار