کد خبر: 953294
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
فرمانده سپاه استان البرز :
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از کارگران ایرانی به عنوان افسران جبهه تولید و اقتصاد نام برد و گفت: خلاقیت ، ابتکار، انگیزه و فکر جوانان ایرانی موجب هراس در دشمنان شده است.

سردار سید یوسف مولایی در مراسم تجلیل از مقام کار و کارگر در یک مجموعه صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: در بازدید از مجموعه های بزرگ تولیدی و صنعتی مانند آنچه که اکنون در شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارند، به خوبی درمی یابیم که حرکت جوانان ایرانی رو به جلو است .

 وی اظهار داشت: امروز کشور ظرفیت ها و توانمندی‌های زیادی دارد که نمونه آن در فرآیندی عمل کردن ، بهره‌وری خوب ، ارزش افزوده بالا و حرکت به جلو برخی صنایع بزرگ در ساو جبلاغ می توان دید.

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا گفت: ترس آنها از کشور ایران به دلیل وجود مجموعه های این چنینی و جوانان با فکر، انگیزه، خلاق و مبتکر کشورمان است و می‌دانند ما ظرفیت داریم و می توانیم استفاده کنیم و مانند عربستان نیستیم که فقط پول داشته باشیم.

مولایی بیان داشت: امروز چندین فاز عسلویه توسط بچه های سپاه و بسیج اداره می‌شود و مقتدرانه در بحث صنعت و پیشرفت کشور تلاش می کنند.

وی در ادامه به نگاه سیاستمداران و اندیشمندان غرب به نظام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: غربی ها بر این باور رسیده اند که نیرویی عظیم از این نظام حمایت می کندو آن چیزی به جز حمایت الهی نیست و دشمن همواره به دنبال منحرف و متوقف کردن کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار